4.7.13

De la Noaptea de Sânziene şi Cluj via Red Bull Romaniacs 2013 din Sibiu direct la Ziua Sugarului în Muzeul în aer liber

N-am dormit tocmai bine. Normal, eram neliniştită..dimineaţa urma să plec la Cluj. Îmi alungam gândurile temătoare şi le înlocuiam cu altele...şi mai şi, de factură superficială eliziacă. Auzisem că în Noaptea de Sânziene, dacă sunt cât de cât iniţiată...nu ştiu exact ce-o fi asta, puteam înţelege ce spun animalele. Fiind deja în pat, urma să dorm de la 11.30, cică să fiu odihnită pentru călătorie, mi-am aruncat gândurile de fricoasă cât de departe...şi mi-am încordat atenţia să văd/ simt/ aud din ce parte vine supranaturalul. Aici, am dat-o în bară de la început, în mod clar. M-am pierdut instantaneu. 
Imaginaţia sau poate doar dorinţa de a surprinde neobişnuitu' sau totul s-a petrecut aievea..Ab initio, am simţit câteva fâlfâiri de aripi..M-am gândit că e un fluture. M-am dat jos din pat...şi era mai-mai să stric vraja. Am aprins lumina. Nu era nimic. M-am culcat la loc. Am stat un timp cu urechea ciulită, doar-doar voi auzi din nou bătăile de aripi. Deloc. Când să adorm totuşi...că ăsta era scopul meu, au început să latre câinii din cartier. Bun-bun-bun! Am ce face, caut să-i înţeleg..În zadar, n-a mai mers...ştiu că totuşi la ora 1 şi 53 de minute m-am uitat la ceasul de la telefon..şi o voce (vocea interioară, nu spui cine..:P) mi-a spus: Acum dormi! Şi am dormit neîntoarsă!
[...]
Cluj-Napoca. Semi-telegrafie. 25 iunie. După-masă devreme spre seară. Gazda în sesiune. Examen a doua zi. Eliza, cerşetoarea de cărţi. În afară de calculatoare, tehnică ş.a. doar una. Punct ochit, punct lovit. La fix. Mai ales că, cu o săptămână înainte, mai precis joi nu ajunsesem la Cetatea Cisnădioara unde se juca Cântecele lui Lear, la care aveau bilet:(. Continuarea e extrem de previzibilă. Era volumul al 7-lea al Operelor complete ale lui Shakespeare, care conţinea draga mea piesă ratată: Regele Lear. Întrerup telegrafierea şi o înlocuiesc cu o diagramă scriptică a lecturii: Început în cameră, la fereastră, continuat în 34 Caffe [număr încă predestinat...doar în iulie, o ţârică mai încolo fac 35]...apoi, în pat, la lămpiţă. Deja în douăşase, între cunoştinţe extrem de plăcute şi total neaşteptate, cu promovare de blog personal, in attachement [mulţumesc, Maria & fiica încă necunoscută:)], în pat din nou, înainte şi după activare. Culmea că n-ascultam radio, dar replica la care am rămas a fost cea de la pagina 187: EDGAR: Gândeşte-te de acum numai la bine! 
[...]
Sibiu. Haotisme extrem de ordonate! Bucuriile carantinei, care dacă ar fi lipsit m-ar fi aruncat în depresie, cu siguranţă! Şi totuşi s-a putut să-mi fi continuat fără prea mari:) greutăţi îndrumarea spre scopul unitar al primei duminici din luna iulie, care este Ziua Sugarului, la ediţia a VIII-a.

Carantina e semi-gata, la dragu' meu eveniment nu voi fi prezentă, da' ieri, mai bine zis, alaltăieri, 2 iulie, deja îmi trecuseră cele şapte zile recomandate, iar Preludiul [ioi, tulai, greu mă dezbăr de ticurile mele verbale, inventate acu' câţiva ani, de fapt în 2010] Prologul Red Bull Romaniacs 2013, ediţia a X-a, nu a fost ratat...nu aveam cum...Chit că n-a plouat, de data asta! Şi bine a făcut! Că altfel ar fi fost crimă şi pedeapsă...Unbearable!
NonConcluzie...Când totul se leagă...
nu este indicat
 să ieşi din rânduiala dată de 
succesiunea momentelor faste!

2 comentarii:

  1. Pe ...scurt: ce sa zic??? Inca odata, ma convingi ca ...imaginatia ta este la ...locul ei ! Noaptea de sanziene...si falfairea aripilor !!! Si Regele Lear; si Clujul; si Preludiul, pardon, Prologul RED BULL Romaniacs... care nu putea sa lipseasca din program; si mai ales Ziua Sugarului 2013... care la a 8-a aniversare, ti-a cam dat ..."batai de cap" ...dar creative ...si abia asa aflu (prin post.blog)... ca altfel te-ar fi "aruncat in depresie"... Tu, fata mea, de ce imi "ascunzi" astfele de situatii?! Crezi ca asa ma...menajezi? Stiu ca este greu; stiu ca sunt multe ganduri si mai stiu ca exista starea aia de ...necunoastere a ceea ce va fi...Dar, cu cat am vorbi (comunica) mai mult, toate ar trece ...altfel ! Ma bucur pentru tine pentru momentele pe care le-ai trait la iesirea din semi-carantina... Prologul; nu puteai sa-l ratezi... Acum atat ! Poat mai comentez ...mai incolo... Am o zi superincarcata ! Tu, sa ai o zi excelenta ! Te imbratisez...virtual... Ma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama, să ne înţelegem!...Depresia (poate) ar fi venit..dacă stăteam degeaba închisă în casă, ca bolnava, fără să mă ocup de ZS, nici vorbă de alte tipuri de depresii..Lasă gândurile...că eu le alung si tocmai de-asta trebuie să fiu cât mai "ocupată"...dacă se poate cu chestii faine (de job şi/ sau fun:)

      Ștergere