16.7.11

Paracetamolul...



l-am luat după ce m-am udat toată... nu, nu tremuram încă, dar prudenţa:D [mamă, ce matură sunt!] şi cafeaua fierbinte, dintr-un Oldis tăcut şi aproape gol, au creat ideea de a ocoli o posibilă răceală cauzată de ploaia, câteodată cu găleata, alteori doar cu stropitoarea, din timpul Preludiului [deja e fumată replica de anul trecut când am inventat-o, nu fără motiv...încălzirea motoarelor:)] Prologului Red Bull Romaniacs 2011, de astăzi. Ca şi anul trecut, inclusiv din punct de vedere meteorologic:), am făcut ture pe traseul concursului, Bd. Corneliu Coposu...cu aparatul foto de la Moş Crăciun aka Sânziana aka Scufiţa Roşie...surprinzând neprofesionist momente faine, atingând ploaia sau invers:), bucurându-mă de muzica din boxe şi de uralele publicului, de-un hambuger cu maioneză, de revederi tare plăcute, ascultând scrâşnete de pneuri, huruit de motoare şi rostogoliri de bolovani...:) Mai multe detalii în albumul meu de pe dragu' de Facebook...aici, am doar un exemplu...




Un comentariu:

  1. si eu m-am racit pt prima data in viata, vara, am luat paracetamol, coldrez, strepsils si sirop robitussin si mi-a cam trecut :D

    RăspundețiȘtergere