23.11.14

Team building...de Comunitate

- Aţi văzut luminiţele din Piaţa Mare? Aţi văzut că Podul Minciunilor se află de vineri sub tunel de lumini? Turtă dulce aţi mâncat? Da' cu maşinuţele v-aţi dat? Sub înfluenţa vinului viert cu scorţişoară? Aaaa, ok, am înţeles, respectaţi Codul Rutier chiar şi la scara cea mai mică...nu mai aruncaţi cu castane..fierbinţi!
- Unde vrei să ajungi, Eliza?
- Unde am ajuns cu toţii...în mulţime! În comunitatea mare a Sibiului (municipiu şi a judeţului)! Voi nu-mi ştiţi scurta mea istorie recentă de când online-ul a ieşit afară? Şi totul a început pentru mine în opt a opta două mii zece. A fost prima întâlnire a bloggerilor sibieni la care am participat. Iar apoi, a urmat cavalcada de campanii şi evenimente..ZECE MARI SIBIENITEDx Sibiu...cu mine printre speakeri :)#hmeet2, apoi campaniile noastre: de întâi decembrie, de Moş Crăciun de la bloggeri şi de la comunitatea de rockeri de la Transilvania Rock Society...Şi câte, şi mai câte lucruri faine..cu prieteni...din ce în ce mai dragi..cu emoţii, cu râsete, câteodată cu nervi stinşi la berea/ berile de final.
- Ioi, da, mi-amintesc când te-am văzut eu prima dată..nu ne cunoaşteam..în noiembrie 2011..în mall. Am semnat şi eu pentru salvarea pădurilor virgine..
- Ştiam eu că te-am văzut undeva, Andrei..Dar, să nu mă pierd ca de obicei cu firea...de dragu' amintirilor, deja trecute, şi să mă declar puţin tristă..am din ce în ce mai puţin timp liber, iar ultimii doi ani m-au cam domolit..Prietenii vechi au rămas, cei recenţi s-au înmulţit, iar cei noi...scz, de fapt, cunoştinţele apar cu ciupericile după ploaie..dar, timpul e prea scurt şi nici pofta nu mai e aşa de mare..
- Ai nevoie de o resuscitare atunci! Noi, toţi cei 13 bloggeri încă necunoscuţi, cum îţi place ţie să ne spui, am descoperit, de curând, pe cont propriu, o platformă de socializare atipică, ce îşi propune să scoată oamenii din online şi să îi reînveţe să trăiască în viaţa reală, să redescopere şi să împărtăşească emoţii reale, autentice. KOMUNOMO este un loc de întâlnire al oamenilor cu pasiuni şi atenţionează asupra utilizarii excesive a internetului. 
- Fain, Gabi. Să înţeleg că este vorba despre o comunitate virtuală care vrea să facă exact ceea ce mi-e dor mie să refac?
- Exact...şi cu noi se potriveşte şi mai bine decât pentru deja dependenţii unei PC life..pentru că noi suntem la început de drum şi statutul proaspăt "achiziţionat", cel de membrii fondatori, prin tine, bineînţeles, în calitate de participantă a probei cu numărul 18 din SuperBlog 2014, ne impulsionează să creăm un flux de idei...numa' bun pentru bloggerii începători. Ne-am înscris şi ne-am făcut şi o comunitate...Deja au sosit primii invitaţi...interesaţi. Începem uşor..în spiritul Crăciunului care se apropie cu paşi repezi...
- Daria, lasă-mă şi pe mine...că nu pot să nu-i spun Elizei ideea mea, inspirată de ea, cea de a face rost...cât mai repede posibil..de mărturii, sfaturi, exemple a unei vieţi de real folos pentru orice tip de comunitate...în cazul nostru cea a cvasi bloggerilor.
- Şi luna decembrie să ne-o petrecem împreună...nu cu tastatura îm braţe, ci cu oamenii de la care avem ce învăţa.
- Mulţumesc Andrei şi Vali...Faină treabă...şi..ioi ce mă mănâncă limba..Nu zic nimic încă..Rămâne secret...Vi-l spun în întâi decembrie...ca şi cadou de ziua noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu