9.11.14

Team building..Te vrem înapoi! Parfumată...de noi! Okidoki?

- Îmi pare rău..nu pot..
- Venim noi la tine...unde eşti?
- Nu veniţi..fac nişte rapoarte care-mi solicită la maxim dramul de atenţie care mi-a mai rămas..nu pot să va acord grija pe care o meritaţi..Iar, când termin..mă aşteaptă volumul nostru de la sesiune...de citit şi corectat..
- Da' nu poţi să te înfunzi în muncă...în halu' ăsta..Vei da rateuri cât de curând...dacă nu-ţi vei acorda ţie, însăţi..unu', două, trei..şi aşa mai departe..momente de relaş, artisto!
- Ioi, Andrei, tu cred că vrei să-mi spui mai multe..
- Nu doar eu...toţi! Hai cu noi, la tine în muzeu...Unde preferi? La Cârciumă sau la Han?
- Gata, m-aţi convins, dar facem invers...Mai întâi facem o plimbare...vă istorisesc cele mai faine, şoade sau enervante momente ale team-building-urilor pe care le-am organizat...facem puţină mişcare în aerul ozonat al Muzeului Civilizaţiei Populare Tradiţionale ASTRA şi după 2-3 ore de plimbare relaxantă ne retragem la Cârciumă sau la Han, cum doriţi voi :)!
[...după două ore...(am rememorat, prin viu grai, inclusiv aniversarea mea de şase anişori, team building-ul din 6 mai 2011, atelierele meşteşugăreşti, cei 185 de oaspeţi, eu şi caii...)]
- Da' ştiu că ai adunat ceva experienţă...
- Ce-i mai interesant e că nu te saturi sub nicio formă..
- Nu vi se pare normal...când vechiul, adică cunoştinţele acumulate & experimentate, şi noul, la ordinea zilei, se unesc în ritm de bucurie şi satisfacţie, punctate de mici răbufniri nervoase, de scurtă durată?
- Acum eşti nervoasă?
- Nu...doar obosită, haideţi să mâncăm ceva...că aerul din Dumbravă e tare...şi ne îndemnă la potol.
- Până ne vin papanaşii, Andrei vrea să-ţi spună ceva..
- Cât timp ne-ai lipsit..de la primul tur al alegerilor, încoace..noi, ne-am tot întâlnit...destul de des. Ţi-am preluat principiile de organizare şi am pus cap la cap o strategie, o investigaţie..
- Pe ce temă, dragilor? De ce nu m-aţi sunat? Precis v-aţi lovit de niscai greutăţi...
- Offff...da' greu e pentru cineva să-şi ţină planurile sub cheie..şi ideile în ordine..Gabi, preia tu explicaţiile suplimentare...
- Ne-am găndit să-ţi facem un cadou...care să te scoată instant...din orice oboseală! Mai întâi am fost în "durerile facerii ideii", apoi în cercetarea cronologică şi de teren pe care ne-a impus-o tema aleasă. Am realizat şi câteva zeci de chestionare...ţi-am cunoscut prietenii şi colegii..inclusiv pe cei din şcoala generală. Am urmat puţin exemplul pe care ni l-ai dat când am fost la Straja cu împăţirea pe echipe, în funcţie de abilităţi. Nebunie..
- Da, da...Ce zi a fost aia când am dat iama printre parfumurile online, zi continuată cu offline-u'! Pentru adânca ei veridicitate am cerut testere pentru toate mărcile care reieşeau din interviuri..Şi când ne-am reîntâlnit în gaşcă, jumătate din mine purta mirosurile feminine ale parfumurilor Bvlgari şi Nina Ricci, în special cel care speram să-i amintească Elizei exact anul despre care ne-a povestit mai devreme...Nina Ricci Love in Paris :)!
- Ce tot vorbiţi..nu înţeleg nimic..
- ...şi cealaltă jumatate din tine ce mirosuri emana?
- Masculine..aproape că m-am trezit eu, însămi, îndrăgostită de mâna mea..inspirând dintre pafumurile pentru bărbaţi...minunea de Davidoff Hot Water.
- Daria, te conjur să-mi spui despre ce vorbiţi...e un complot..sau un compot?
- Eliza...primeşte din partea noastră...a celor 13 bloggeri, încă necunoscuţi...Proba 13, din SuperBlogul lui 2014!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu