30.11.14

Team building...Spontan, dar Responsabil & Atent!

- Andrei...ce ai făcut..chiar azi de ziua ta? Doamne, ce s-a întâmplat? Acum jumate de oră ne-ai trimis un sms că ajungi în cinci minute...
[pauză... cam 10 minute..niciun sunet, doar grimasele diverselor gânduri de retrăire şi de micile inconveniente cauzate de mâna dreaptă...vădit beteagă..offfff!] 
- Dacă nu vrei să ne spui..nu ne spune, oricum se subînţelege. Ai avut un accident, dar de ce nu vorbeşti..nu-ţi poţi mişca limba, ţi s-au încleştat dinţii? Ochii spun multe..dar nu în cuvinte, din păcate. A fost atât de grav? Te vedem întreg, cât de cât. Diseară avem party..ai uitat? 
- N-am uitat, nu se vede?
- Se aude că nu vorbeşti..şi presupun s-a anulat petrecerea...
- Nu, nu s-a anulat nimic...doar mi-am schimbat planul. Vroiam să organizez pentru voi, prietenii mei cei noi, gaşca celor 13 bloggeri încă necunoscuţi ai Elizei, un party spontan de proporţii. La Arena Platoş! V-ar fi plăcut cu siguranţă...dar, m-am agitat prea mult..Veneam spre voi, tocmai de la Păltiniş, pe serpentine, vroiam să am totul pregătit! Răspundeam cu sârg şi mare dexteritate la mesajele care îmi erau anunţate, la fiecare zece secunde, de telefon...maşina mea răsuna ca o biserică, peste tot numa' sunete de clopote..
- Cum adică?
- Păi ăsta e sunetul notificărilor mele...temple bells! Parcă aş fi avut intuiţia dezastrului când mi-am ales ringtone-ul ăsta la telefon, dar, poate, totuşi ideea din spatele acestei alegeri m-a scăpat dintr-un super periculos "experiment" involuntar...dar parcă cerut de iresponsabilitatea mea. Da, şi pentru că am pierdut controlul volanului după ce am ieşit din Răşinari, la întâlnirea cu drumul care merge spre Cisnădioara pentru a evita un alt iresponsbil...fără handsfree şi el. El a plecat liniştit...fără măcar să-şi ridice ochii de pe mobil..iar eu m-am trezit în şanţ. 
- Măi, Andrei, nu te credeam aşa. Bine că n-ai păţit nimic grav, aşa cum s-a întâmplat la accidentul pe care l-am văzut eu acum vreo trei săptămâni..tot din cauza neatenţiei în trafic în contrabalans cu cea acordată tabletei...Să vă zic pe scurt: cobor seara, pe la opt jumate, din autobuz, aud un zgomot extrem, mă uit repede şi văd o maşină mică, dar solidă, buşită şi pe o alta zburând şi întorcându-se cu roţile în sus din locul de unde a vrut să iasă..din benzinărie! Nimeni n-a murit, dar maşina neagră avea un şofer, care gândindu-se că tocmai a intrat în oraş, a vrut să-şi anunţe sosirea...prin sms, probabil ca tine, nouă!
- Doar vouă şi tuturor invitaţilor mei de diseară v-am pregătit o altă surpriză..Având în vedere faptul că siguranţa rutieră este precară conform statisticilor prezentate luna asta de către portalul de ştiri pentru România a Comisiei Europene şi pentru că luna care vine...va fi o agitaţie pe şosele...de numa-numa..vreau să vă prezint Campania Toyota "Don't Text and Drive!", aici, la proba cu numărul 22, a SuperBlog 2014, a cărei clip îi are ca protagonişti pe Roxana Ciuhulescu şi Dani Oţil.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu