30.11.14

Team building..Enjoy your Dark Side!

- Cu ce ocazie, Eliza? Iar ne foloseşti drept cobai pentru penultima probă a ta, de la SuperBlog 2014? Ţi-ai dat seama că suntem cam masochişti? Sau te-ai prins că fiecare experiment la care ne-ai supus l-am tratat, la început cu ridicări de umeri, la mijloc cu avânt extrem şi la final cu o satisfacţie nedisimulată?
- Da..ăsta este rolul meu! Să vă arăt, să experimentăm împreună şi să vă intuiesc bucuriile noilor experienţe...Dar, acum n-am nicio idee...decât că vine iarna..că a anunţat la meteo azi că noaptea care vine va ninge şi la Sibiu...
- Aşa, şi? Care-i legătura cu îndemnul din titlu?
- Andrei, iar tu..Nu vrei s-o laşi pe Daria sau pe Gabi să-ţi explice ceea ce am vrut să spun? Oricum, nu ţi se adresează ţie direct, dar văzându-i efectele o poţi simţi personal..prin metoda observaţiei fine..
- Da, măi Andrei, imaginează-ţi următoarea situaţie..Ajun de Crăciun, brăduţul stufos luminat şi strălucitor, dar liniştit în aşteptarea Moşului. Sună soneria...Ţrrrr..Ţrrr...Vin colindătorii, cântă colinde, mama ta a pregătit cozonaci..şi-a stricat unghiile de la spartul nucilor..Toată lumea mănâncă...şi bea....până când mai sună cineva la uşă. E Moş Crăciun! S-a sfiit să-şi dea drumul pe horn...mai ales că nu l-ai curăţat cum trebuie! Continuă, Gabi..te rog exerciţiul de imaginaţie...dedicat lui Andei, Valentin, Alex, Mihai, Adi şi Victor..
- Vine şi mama ta...vrea şi ea cadou..Unghiile ei arătă însă noi..Nu-ţi poţi reveni din uimire..O întrebi, înainte să se arunce val-vârtej, în cercul prietenilor tăi, pregătită pentru întâlnirea cu Moşu'.."Ce-ai făcut? Cine te-a reparat?" Şi-ţi răspunde smechereşte..."Farmec Collecton şi gama de culori “schimbătoare”, adaptate tendinţelor de sezon ...cu specificitate pe anotimpul invernal! Iar acum, când m-am pregătit de sărbătoare, aveam de ales între ojele Santa’s here, It’s freezing out there şi Tree’s rock, am ales nuanţa ojei Enjoy your Dark Side, o ojă de un verde foarte închis, nuanţa bradului pe timp de noapte, pe care am agitat-o bine, apoi am aplicat lacul într-un strat sau două, în funcţie de intensitatea dorită...la mine a fost cazul de două x..nucile, bată-le vina..dar înainte de operaţiunea asta n-am uitat să mi le tratez regeşte cu Loţiunea pentru unghii cu vitamina B5...de la Farmec, bineînţeles." 
- Şi mai imaginează-ţi încă o chestiuţă...Şuşotitul dintre tine şă mama ta..cea pe fază...a răzbătut până la Moş Crăciun care a lansat oferta de cadouri pentru domnişoarele şi doamnele prezente în jurul bradului..Lacuri Farmec Collection 2014 să le folosească de Revelion...şi să vă bucure şi pe voi, bărbaţii, cu strălucirea, diversitatea şi inventivitatea îmbinării culorilor...



2 comentarii:

  1. Sunt interesante nuantele, mie imi place orangeul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-e ciudă că nu îmi place să am unghii lungi..dar diversele nuanţe...vor fi folositoare..pentru unghiile de la picioare :P! Te pup, vii la Straja? ps...orangeu' e optiunea a doua...iar combinaţia mea preferată este portocaliu cu verde închis..

      Ștergere