30.11.14

Team building-ul final...Momentul ADEVĂRULUI..13+1 pentru SuperBlog 2015!

- Vorbesc eu...sau vorbim toţi 14...deodată...să nu înţeleagă nimeni nimic? Pe rând? Ok..dar să stabilim nişte reguli în vederea păstrării coerenţei şi a pseudoordinii vobitorilor. Metoda cea mai simplă...la ora asta..după juma de litru de vin fiert în Crama Naţional este "ridicarea de două degeţele"...ca la şcoală! Şi dacă tot ne-am întors la educaţia formală...voi striga catalogul..Vali, Daria, Andrei, Alexandru, Irina, Gabi, Raluca, Mihai, Cristina, Cerasela, Adi, Miha şi Victor...Cine lipseşte să ridice mâna!
- Ai uitat pe cineva, doamnă!
- Cum aşa?
- + unu-le cui rămâne?
- Rămâne de arbitru influenţator...în caz de bătut pasul pe loc..fără să reiasă o concluzie clară! Începem? Imaginaţi-vă că subsemnata/ sussemnata e  consilierul de imagine al candidatului SuperBlog. Ce o/ mă recomandă? Nu vă sfiiţi, puneţi la bătaie şi cea mai mică urmă de talent din dotare a mea (da, chiar şi talentul acela despre care familia şi prietenii mei n-au habar sau căruia nu-i acordă îndeajuns de multă atenţie...există aşa ceva?:) pentru promovarea SuperBlog. Compuneţi versuri? Nu prea.. Cântaţi? Pe vremuri, nu-i aşa? Cine este un desenator sau un fotograf talentat pentru a mă propune drept blogger partener pentru SuperBlog 2015? Aşa..aţi înţeles..vreau să citesc un slogan percutant, să admir un afiş creat de voi înşivă, să ascult o melodie pe versuri compuse de voi...toate dedicate mie, cea care v-am fost tutore, dădacă, psiholog, antrenor, vânător sau, mai bine zis, vânat, ghid şi sfătuitor, dar şi independentă, refractară, egoistă....şi nu mai zic celelalte pentru că risca să nu vă amintiţi însuşirile mele de bază..Începem?
- Eliza...dar nu putem să creăm o imagine falsă juriului ultimei probe din SuperBlog 2014...Şi tu eşti un om..dacă cineva va auzi prea multe laude...aşa, la comandă, are două alternative...ori le citeşte pe diagonală, zâmbeşte şi murmură.."Laudă-te, gură, că ţi-au murit lăudătorii!", ori le ia în serios...şi, în caz că noi am dat dovadă de exces de zel în osanale, iar tu nu-ţi vei face treaba cu profesionalism, pe noi cade măgăreaţa de a te fi promovat...şi adio recunoştinţă pentru bieţii 13 blogăraşi încă necunoscuţi..aşa cum ne alinţi tu!
- Pertinentă părere..dar, să terminăm, mai repede, cu filozofia şi cu proba...că nisipul clepsidrei este foarte grăbit! 1nului vostru nu-i mai arde de joacă..nu e chiar atât de narcisistă să caute laudele voastre...cu lumânările aprinse..toate patru (mulţumesc Ana & Andrei pentru seara asta faină de Sânt' Andrei!) Vreau doar să vă reamintesc finalul participărilor mele anterioare: cea din 2012...sugestiv intitulată "Dor prezent & viitor!"...o, Doamne, am trecut prin treizeci de probe...de ce acum mi s-au părut foarte multe şi 24 câte au fost în ediţia acestui an...şi ce de anul trecut, SuperBlog 2013...un an super greu, un an în care...cu impulsuri energetice...am reuşit să termin...cu chiu, cu vai concursul...să fiu finalista de pe ultimul loc...100, în cap! Şi, încă ceva..mă miră teribil concluzia cu care mi-am încheiat postarea de anul trecut: "Parteneriatul din online trebuie neapărat să îşi aibă unele dintre acţiuni, dar, mai ales, efectele în offline. Beneficiul clar e sufletul! q.e.d." Şi aici m-am apropiat de Komunomo...În 2014 am fost aici, în scris, cu greu..mai mult timp l-am petrecut în comunitate...În concluzie, sincer, nu ştiu dacă îndeplinesc criteriile pentru a fi blog partener pentru dragul meu SuperBlog!
ps...poate doar organizator de team building cu bloggării participanţi..cândva spre vară..ateliere meşteşugăreşti, "căutarea comorii", plimbări prelungite şi educative prin Muzeul Civilizaţiei Tradiţionale ASTRA!

Ianuarie 2014
Octombrie 2014


           
V
Ă

A
Ş
T
E
P
T

    !
    !
    !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu