20.11.14

Team building...Strângeţi boabele! Pardon...aduceţi ceştile!

...cafeaua e servită!
- Adică cum...să aducem cănile ca să strângem boabele în ele...Ce-ţi veni să arunci cu boabe de cafea pe dale..Te gândeai că dacă o să se dărâme tavanul, iar soarele le va încălzi şi ploaia la va uda, se vor iţi...brusc şi dintr-o dată, ditamai arborii de cafea...numa' buni să ne agite, la următoarele şedinţe?
- Andrei, tu iar eşti pus pe glume macabre şi suprarealiste...de ce am atâta imaginaţie să-mi închipui,  cu lux de amănunte, gogomănia pe care a-i scos-o din gură? Iar faci vrăji...din ochi?
- Nu, departe de mine gândul ăsta..dar, s-ar putea să ai dreptate...Vraja ne cuprinde încet-încet..pe toţi..N-aţi văzut că Vali tocmai a călcat pe-o boabă...şi a spart-o în mici şi fărâme?
- Ba da..şi ce-i cu asta?
- Dar odorul nu-l simţiţi..Mie îmi gâdilă "olfactivul" şi abia aştept să ne manifestăm...Da', fiecare cu punga lui de cafea...şi cu ideile personale..Fără furăciuni, vă rog..
- Andrei mi-a luat-o înainte...aşa e el, iar eu îi permit pentru că mi-e tare dragă şi carismatică ideea lui..mai ales că i-am adăugat câteva giumbuşlucuri culinaro-fantastice. Aşadar, aveţi zece minute să faceţi câte o cafea, în stilul şi pe gustul fiecăruia dintre voi..şi, după aceea, reprezentanţii magazinului MarketOnline.ro, o vor alege pe cea mai bună şi, în acelaşi timp, pe cea care foloseşte vechile principii într-o explozie de inventică şi inovaţie..Premiul constă în croissante, bineînţeles.
[...după zece minute...]
- Ce-i cu apa asta pe aici?
- Păi Vali s-a certat cu soră-sa, cu Daria, că amândoi au vrut să folosească “expresorul philips
profesional”...şi pentru că niciunul nu s-a mulţumit cu orice expresor de cafea...la reduceri sau nu...au ales varianta cea mai uşoară de a scăpa de propriul frate, respectiv soră...devenit "adversar veridic" în Bătălia pentru Magia Cafelei.
- Părarea mea e că au intrat în vrăjeli...fără să câştige nimic..De ce şi-au făcut probleme singuri? Au râmas şi fără cafea...şi fără croissanturi...şi fără stima generală...Haideţi, dragilor, că băieţii din barul de vis-a-vis se aşteptau ca magia să provoace scântei...şi ne-au făcut o ofertă generoasă...numa' bună de Black Friday care blochează site-urile chiar atunci când, ca orice întârziat care se respectă, Eliza vrea să-şi scrie cea de-a 17-a probă din SuperBlog 2014: "Câte o cafea profesională pentru fiecare!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu