16.11.14

Declaraţie...pe proria ta răspundere! N-ai avut internet?

Subsemnata...eu..[n-am timp..17 minute-mi sunt de ajuns?]..fără alţi martori neaveniţi..dar, oricum, bine primiţi..primiţi cu declaraţia-scuza pe onoarea mea?
N-am avut internet..intram pe facebook de pe smartphone..da' numa' să văd ştirile cum curg...şi să arunc, în momentul imediat următor, cu informaţii, idei & drăgălăşenii turistice..la Târgul Naţional de Turism al României.
Am avut o nouă, doar deja veche probă a SuperBlog 2014...e proba MediaDOT...atât de dragă mie..Mi se pun întrebări...Povesteşte-ne într-un mod amuzant şi creativ cum ar arăta viaţa ta de zi cu zi cu şi fără Internet. Cei care au prins perioada dinainte de “era Internetului” ne vor putea împărtăşi  cu uşurinţă din experienţele lor, iar cei care nu au amintiri de atunci îşi vor pune imaginaţia la treabă. De exemplu: dacă de mâine nu ai mai avea acces la Internet, ce ai face, cum s-ar schimba viața ta, cum ai mai lua legătura cu prietenii tăi din lumea virtuală?
Nu am timp să răspund..cert e că nu am avut internet...abia acum am aterizat de pe drumul Bucureştiului..Niciun acces la vreun magazin online procesoare, darămi-te la magazinul online hdd...

Ţapă..am pierdut proba, dar am promovat Sibiul...Judeţul Sibiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu