16.10.14

Team building...cu păr sau fără?

Logic, nu ştiţi despre ce vorbesc aici, dar daţi-mi o picătură de zăbavă să-mi expun unul dintre ofurile mele vechişoare, aşa de prin clasa a unşpea. Ca o "sălbatică" ce eram, o dezinformată în ale chestiunilor femeieşti şi o mare fană a desenelor animate japoneze aka Candy m-a pălit şi pe mine
dorinţa (ivită sub influenţa colegelor de clasă:) de a nu mai avea păr pe picioare ca să le placă băieţilor de mine. Aşa că iată-mă cu lama BIC în mână răzuindu-mi pilozităţile, tăindu-mă de nu ştiu câte ori, sadica sau masochista din mine bucurându-se infantil când vedea firişoarele de sânge împrăştiindu-se în forme interesante prin apa în care făcea baie &/ îşi făcea toaleta lipsită de fire enervante.
Lama mi-a fost alături cred că o veşnicie, aşa mi se pare. De ce? Pentru că era cea mai nedureroasă metodă şi pentru că nu gândeam în/ la viitor. Într-adevăr am avut la activ ceva încercări de părăsire a ei. Una a fost prin '99, când aflându-mă pentru prima dată în Germania, la Rüsselsheim, Anne, prietena la care stăteam a încercat să mă înveţe să mă epilez printr-o metodă super occidentală. Avea un aparat nemţesc, semăna cu cel de aici. Dar nu a mers la mine, mă durea...am pielea prea sensibilă. M-a durut atât de tare, încât n-am mai încercat epilatoarele...Dar părul creştea, iar eu îl rădeam cu dexteritate deja....râdeam de el, văzându-l tuns 
După alţi doi ani, eram deja la facultă şi într-o duminică dimineaţă, după un chef interesant, mă las convinsă de prietena mea [Ra, mi-e dor de tine!] să mă epileze ea cu ceară fierbinte. Hai că am rezistat la temperatura ridicată, dar după răcire şi tragere aka smulgere (ioi, acum amintindu-mi mă strâmb de numa-numa) i-am zis: "Gata, Ra, nu mai vreau să sufăr şi la piciorul stâng aceleaşi senzaţii de la dreptul." Cu puţină luptă de convingere a reuşit s-o dea pe Eliza pe brazdă şi să nu rămână neterminată şi încerată [atenţie cuvânt eliziac reinventat]. Creepy! Totuşi, noroc că nu-mi mai e lama alături, e crema...

Şi acum să revenim la titlu, la semnificaţia interogării pe care e musai ca de voie bună să-o explic. Voi, echipa SuperBlog 2014 şi sponsorul vostru, pardon al nostru…Total Pro Beauty ar trebui sau, mai corect spus, ar fi fost de dorit să mă atenţioneze că a trecut mult timp din '99 când m-a durut aparatul nemţesc chinuitor, că lumea a mers înainte, că ofertele şi variantele nou apărute curg, sunt nenumărate, iar disconfortul a fost aproape eradicat. Poate ar fi bine să-mi daţi câteva detalii despre
epilarea definitivă aka IPL (Intense pulsed light), să-mi spuneţi cât de fain e drăgălaşul epilator silkn glide şi că negreşit nu trebuie să-mi mai fie teamă de durere, că senzaţia pe care o voi avea va fi doar una de uşoară căldură. Na, nu-i rău!
...aaa, mă scuzaţi, n-am observat...avem o întrebare din public..Andrei, vrei să ne împărtăşeşti nelămurirea pe care ţi-o citesc în ochi?
- Da, cu plăcere...dar să nu râdeţi de mine...dacă aparatul pe care ni l-ai arătat este pentru epilare definitivă...ce înseamnă asta...Îl foloseşti o dată şi după aia îl arunci...sau îl dai la ptieteni/ prietene..pentru a definitiva victorios şi ei/ ele "lupta" cu părul nedorit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu