24.11.13

Puritatea...

Averisment: Nu citiţi această postare, o scriu forţată de o ambiţie prostească, doar de dragu' de a mai trece o probă (22 la SuperBlog 2013) cu antibrio la concusul care-mi macină toamna, segmentând-o, la început, în bucurii devenite, pe parcurs, din ce în ce mai firave, transformate, apoi, în lupte cu minutele pentru încadrarea în dead-line-ul de la 23.59, iar acum, după dezechilibrarea acută, cauzată de promovarea de servici & de drag a Sibiului nostru pentru cinci zile de nescris, doar vorbit:), în veşnice lamentaţii eliziace şi penalizări scriptice din partea calculatorului de pe platforma de jurizare. 
Nu merită AQUA Carpatica să primească promovare din partea unei dezamăgite, a unei persoane care nu mai crede în #puritate, care nu poate gândi mai departe de ceea ce vede, simte şi ştie, a unei mărginite care îşi aplică generalizările fără să ţină cont de (rarii) stropi limpezi pe care Viaţa îi picură cu pipeta, a unei tipe care nu poate face diferenţa între fiinţele, situaţiile, locurile ş.a., mai mult sau mai puţin, murdare impure şi o apă pură din Ţara Dornelor, cum este AQUA Carpatica, fie ea minerală (o apă stabilă, bogată ţn minerale, dar ideală pentru o dietă scăzută în sodiu şi, poate cel mai important, cu 0 nitraţi. Nitraţii şi nitriţii, indicatorii poluării în apă, sunt consecinţa unui fenomen natural ce afectează pânza freatică. Cu alte cuvinte, este o apă minerală naturală, natural carbogazoasă (CO2 natural), hidrogencarbonatată, magneziană şi calcică, puternic mineralizată şi lipsită de indicatori fizico-chimici şi microbiologici de impurificare) sau plată (un conţinut scăzut de minerale, intrând în categoria apelor oligominerale. Toate componentele sale sunt în echilibru perfect, săracă în sodiu şi este o apa recomandata de Societatea Romana de Pediatrie pentru prepararea hranei bebeluşilor, având cel mai mic nivel de nitraţi dintre toate apele plate din România. AQUA Carpatica e prezentă în piaţa cu apă minerală plată (0.5 l, 1.5 l şi 2 litri)! [...]
Am ieşit din casă, nu-mi mai suportam starea..După fresh-ul de portocale, a urmat o pizza margherita, dar sosului picant i-a fost tare sete de-o apă plată faină, într-o sticlă deosebită [----> a se observa fotografia lui Bryluku, câştigătorul premiului al treilea la primul concurs Instagram #stropdeiubire], dar, şi mai important, cu un conţinut lichid de maximă puritate. AQUA Carpatica, căci despre ea este vorba în propoziţie, mi-a amintit de concursul pe care aproape l-am ratat din lipsă de smartphone şi atenţie distributivă, ultima zi fiind astăzi, 24 noiembrie. Nu e tardiv pentru voi...Tehnologia şi imaginaţia vă pot fi aliate pe ultima sută de metri. Este vorba de competiţia fotografică #puritate, tot de pe Instagram, iar tema e teribil de actuală şi creativă totodată: ce înseamnă #puritate pentru tine?
Idei am o droaie, dar sunt toropite de prezent...de înverşunarea românaşilor politicieni în a murdări pământul nu doar pe exterior, ci şi în adâncuri...exemplu clar: Roşia Montană.
Puritatea este în ochii copiilor, în zborul fluturilor, în ploaia de primăvară, în dansul norilor, în albul zăpezii...care nu mai e alb:( Nu mai scriu, pentru că deja simt că mint, simt cum gândurile mi-o iau razna spre poluările de enşpe mii de feluri. Chiar dacă n-am smartphone, chiar dacă timpul cu care mă tot şicanez în luptă dreaptă...sau pe ocolite, pare să câştige...nu mă las şi ceea ce cuvintele mele nescrise nu vor/ nu pot explica va expune fotografia purităţii surpinse într-o toamnă fără de griji...deşi, iar am senzaţia că denaturez într-câtva adevărul.
În loc de noapte bună, citeşte, informează-te, implică-te, semnează petiţia..nu mai e mult până la 100000 de semnături...suntem la 68804 şi urmăreşte clipul...te va pune pe gânduri!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu