25.10.13

Câmpul vizual îngustat vs placa video cea mai performantă...:)

Este oare absolut aberant să tratez proba cu numărul zece a SuperBlogului 2013 atât de personal...încât să deraiez de la subiect, în deplină (ne)cunoştinţă de cauză şi acută penurie de informaţii neclasificate:)? Permiteţi-mi să mă explic alamicat, în stilul meu de neînţeles. 
Vrând să-mi verific folosirea corectă a caracteristicii postării enunţate mai sus, am ajuns la (cuvântul) aberaţie, cu ale sale sensuri: 1. Abatere de la ceea ce este normal sau corect (a se observa titlul); 2. Defecţiune a unui sistem optic, care duce la obţinerea unor imagini neclare, deformate etc. (cătinel, intrăm în subiect, pentru că urmează continuarea ...) ◊ Aberaţie vizuală = astigmatism (pe care îl am eu...de când mă ştiu. Şi în plus de ăsta, îmi face probleme şi câmpul vizual, care e în perioada lui de descreştere. Sper să nu mai avanseze spre şi mai rău..oricum mi-e deja inerent). 

Ioi, am zis ceva ce mă aruncă pe poteca dorită...Resident Evil, un joc de consolă, dar care este adaptat pentru PC şi pe a cărui "spate" îmi construiesc pseudo-aberaţia de vineri seară, prin care o novice în ale tuturor componentelor tehnice ce mi-au servit şi îmi servesc lumea jocurilor eliziace se intercalează volens nolens în disputa de gaming referitoare la performanţele pe care le poate obţine orice jucător adevărat, în funcţie de puterea plăcilor video. Forumurile de gaming încă nu sunt pe deplin hotărâte care este câştigătoarea între plăcile video nVidia sau plăcile video ATI
Dar, eu jucătoarea-cercetătoare, împreuna cu Mr. Google, în dreapta şi Mrs. Wikipedia în stânga, alături domnii Dexonline, respectiv Youtube, m-am hotărât să acord
votul meu pentru ceea ce am, şi anume, ATI Radeon, deşi frai-mio e susţinătorul
nVidiei. Aş putea să-i dau crezare, mai ales că el este ce-l care m-a îndreptat, acum ani buni, spre jocurile online, iar el însuşi era/ e un mare perfomer. Ultimul joc în care l-am văzut a fost Worlds of Tanks, online, cu bătăi, cu o grafică detaliată, cu subtilităţi în ale umbrelor norilor prezenţi deasupra armamentului din dotare a maşinăriilor de război. Vă puteţi da seama la ce se uită o dom'şoară trecută aproape fix...:D.
Dar cu siguranţă nu vă puteţi închipui că cercetarea mea, după verificarea magazinului online, apropiat sufletului şi necesităţilor mele, m-a dus puţin mai departe...la comparaţia, pe care mă cam sfiesc s-o supun atenţiei celor mai pacifişti dintre voi, dar care vă va oferi răspunsul...ATI sau nVidia? Mie mi l-a dat...şi nu mi-l retrag! VIVA ATI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu