15.8.13

Finalul ARTmania 2013 şi începutul demolării Zidului...

Claudiu, eram aproape sigură că parteneriatul dintre Muzeul ASTRA şi Festivalul ARTmania a împlinit în 2013...patru ani! Prin deducţie aritmetică rezultă cu suntem împreună de la jumătatea distanţei parcurse până acum, avându-se în vedere că a numa' ce s-a gătat ediţia a opta. Într-adevăr doar de doi ani încoace e mai aprigă colaborarea! Ce naiba e cu mine...de ce nu mi se înşiră cuvintele fluent...fluid...curgător ca ploaia zbuciumată din timpul concertului Lacrimosei:)? 
Pentru că mă gândesc într-o mie de direcţii...deja trecut, prezent şi viitor, dar în total contratimp cu Fr. Schiller, care cu desăvârşirea-i caracteristică, îl parafrazează pe Confucius: Şovăielnic vine viitorul/ Ca săgeata-şi ia prezentul zborul/ Veşnic e trecutul pe pământ. 
Noroc cu enumerarea asta, mi-a dat scheletul...rămâne strict la latitudinea mea modalitatea de umplere a golurilor:)!
Deja trecut: ARTmania 2013...n-am fost în cea mai bună pasă/formă..da, am observat, cu ochiul liber, dar doar din dovezile fotografice, că mi s-au împlinit formele:P. N-am lipsit la Amaranthe, nici la Haggard, doar la Within Tempation, dar motivat. Prietenii (Ralucuţa, Ionuţ şi Dănuţa) ştiu de ce:)! 
Cuvântul-cheie care mi-a marcat ARTmania 2013 a fost prietenie. Veche, nouă...nu contează. [nota bene retroactivă: În 6 iulie (întâziată ca de obicei:), pe Facebook, am auzit/ văzut, apoi ascultat..:) trupa care, după nu ştiu câte "bătălii" urma să plece la W:O:A 2013, şi anume GOD The Barbarian Horde. Zău, mi-a plăcut! I-am scris un mesaj lui Gelu Lăpuşneanu: Am tot auzit de voi! Dar, abia astăzi v-am şi ascultat..profit de concediul meu medical...să vă descopăr mai îndeaproape! Foarte, foarte fain! De acum în colo, n-o să vă ratez...când veţi trece prin Sibiu! Baftă la W:O:A! Daţi-i pe spate! Înnebuniţi-i! Sunteţi tari!] Şi nu i-am ratat...I-am prins în Cramă la Don' Titi şi am profitat să-i cunosc personal şi...până la urmă cea mai reuşită fotografie a fost cea din pridvorul de sub bolţile Casei Artelor, vizavi de GAP (Galeriile de Artă Populară). Vă aştept la Sibiu...să vă şi ascult!] Prietenie energizantă continuată cu sâmbătă..alături de Xandria, care mi-a plăcut la nebunie, Orphaned Land..doar pe jumătate (de concert) şi bineînţeles, LACRIMOSA, despre care postam pe FB...pe o ploaie torenţială...ICH BIN DER BRENNENDE KOMET! Eu, sub copertina terasei Tuborg dreapta:P...şi o tură scurtă prin ploaie până aproape de scenă..şi înapoi. Fain de tot! 

Prezent: Cercetare a trecutului pentru binele & de dragu'...[discografie, filmografie, biografie..:)]
...Viitorului foarte apropiat!

Aţi ghicit bine, voi, cei care nu ştiţi deja!
Ieri, 14 august, la ora 7 şi 20 de minute, Lucian Boariu a întrebat-o pe fata care sunase pentru concursul de la Rock FM de continuare a versurilor alese din piesa care tocmai se terminase, şi anume, Good Bye Blue Sky, Cum te numeşti? Iar, ea, cu o voce cam gâtuită de emoţia prinderii firului liber, că de vreo două săptămâni încercase în van, i-a răspuns: Irina. Nu şi-a spus celălalt nume, Eliza, ca să nu se facă de ruşine în Sibiu dacă n-ar fi fost în stare să dea răspunsul corect şi dacă şi-ar ratat visul cu care îi înnebunise pe prietenii ei. Iar Lucian, tot cu o voce înceată, o/ mă întreabă: 
Te-am trezit cumva din somn? :D (cred)...

Va urma...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu