18.8.13

Data viitoare vreau lună plină...la LUNĂ PLINĂ..se poate?


Scriu atât de pe scurt...încât mă voi speria de mine însămi. Aşa vreau..nu mi-au ajuns micile spaime...de azi-noapte de la Biertan, de la ediţia a 2-a a Festivalului de Film Horror & Fantastic din inima Transilvaniei LUNĂ PLINĂ
Introducerea e gata...urmează cuprinsul care conţine drumul super antrenant & zdruncina(n)t, pe varianta Agnita...cea pe care ne-am întors anul trecut după Nosferatu şi despre care..am lăsat ca amintire o notiţă pe Facebook: ZLAGNA, dinspre Ighişul Vechi înspre Biertan...la cea de-a II-a Lună Plină...Astăzi, energizată fiind, probabil din cauza Lighioanelor..(due 2 the "Grabbers"), am căutat să aflu mai multe despre micuţul sat care m-a impresionat prin liniştea lui...auzită aşa de mers:D şi mi-a trezit o dorinţă de a-l vedea şi la lumina zilei:P. Şi iar mă citez de pe văru' FB: Na, că i-am găsit şi prima menţionare, în Evul Mediu, cu ajutorul Miss Wiki...în secolul al XIV-lea. Vorbeam cu Ondine. Oare mai trebuia să fac această consemnare?!...
Şi sar direct la finalul care m-a interesat..şi mă interesează în continuare [..înţelege cine ce-o vrea!] dar eu vreau lună plină deasupra bisericii fortificate de la Biertan în 2014! Revin cu întrebarea din titlu. Se poate? Pe Blogul Dianei am descoperit fazele lunii pentru anul viitor. Nu ştiu dacă e corect-corect...dar se poate adânci cercetarea..
ps...doar câteva mo(n)stre...Trailer-ul şi câteva replici spumoase..


2 comentarii:

  1. Am ratat cea mai frumoasa luna plina a anului, din cauza ca m-a furat somnul devreme. Dar sper ca data viitoare sa fiu pe faza... :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă tot m-am legat de lipsa lunii pline la LUNĂ PLINĂ...am fost pe fază & m-am bucurat de ea...în toată plenitudinea ei:)!

    RăspundețiȘtergere