19.3.13

The Best City to Visit 2013 - Sibiul în optimi de finală..

...oare vorbesc prostii, că nu prea mă ştiu cu expresiile fotbalistice? Dar, pentru a nu crea confuzii dintr-o pură exprimare de amatoare, nici măcar cu acte în regulă;), vă explic ideea generală. 
De curând v-am rugat să votaţi Sibiul în manşa anterioară a Turneului de Călătorie care va stabili destinaţia anului 2013. Am fost puţin răutăcioasă & şantajistă dpdv sentimental, ameninţându-vă că mă supăr pe voi dacă inventaţi varii motive în a va justifica nevotul, dar ştiam, în adâncul sufletului, că Sibiul vă este la inimă şi nu-l puteţi trata cu indiferenţă. 
Am trecut de Paris...şi am intrat în linia dreaptă, formată din opt oraşe (Granada, Lisabona, Bucureşti, Edinbourgh, Casablanca, Buenos Aires, Sibiu şi Dublin), mari concurente pentru calificativul optim al bătăliei virtuale, iniţate de travel blogger-ul Anil Polat - The Best City to Visit 2013.

Avem o rundă tare scurtă, de-aia mă grăbesc să vă anunţ oponentul, şi anume, Dublin-ul (Irlanda) şi să vă ofer ca de la tastatură la tastatură via dragoste de Sibiu & spirit competitiv link-ul votului de astă seară şi de mâine, pentru care vă mulţumesc anticipat!

ps...abia aştept FITS 2013 (Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu, emblema Teatrului Naţional Radu Stanca, din 7 până în 16 iunie, la ediţie aniversară!)
pps...campanie Blogal Initiative de Sibiu:)!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu