21.12.12

21.12.2012. Alinierea planetelor...scz a rotiţelor...de caşcaval!:)

...mi-au suscitat începând abia de ieri interesul..Am televizor, dar n-am cablu şi nici interes să mi-l pun în funcţiune...Nu mai vorbesc de lipsa timpului...I s-a sesizat lipsa din gestiunea personală la inventarul de final de an. Sinceră să fiu n-am chef astăzi de scris, nici inspiraţia nu mă priveşte cu mare gingăşie...Vreau să dorm, îmi pică ochii în gură, vreau să mă joc...că e week-end. Că e zi de Apocalipsă, pardon seară..ioi...reţin doar ultima parte al acestui cuvânt lugubru..LIPSĂ..sau să reţin şi prefixul apo [APO- Element prim de compunere savantă cu semnificaţia „depărtare”, „distingere”, „diferenţiere”, „pierdere”, „separare”. [< fr. apo- < gr. apo – de la].]
Seara de ieri am petrecut-o o ţâr' pe net. Să-mi scriu e-mail-uile de mulţumire către: Editura NEMIRA, citez: Vă mulţumesc frumos pentru cadoul neaşteptat [nota editorului: voucher de 50 lei pentru o comandă de pe Nemira.ro. Cuponul este valabil pentru o singura comanda de pe Nemira.ro şi are valabilitate 1 an], dar si pentru toate trăirile pe care mi le-au cauzat probele Editurii NEMIRA din perioada SuperBlog 2012. Şi pentru reamintire, aici este lista celor trei postari la probele Nemirei + o postare bonus...cea a sponsorilor preferati:): 1. Prima carte citită de la Nemira; 2. Declaraţia de dragoste prin intermediul unei cărţi Nemira; 3. Cartea Nemira...în prag de citire, la mine acasă...:) = BONUS ---> Premierea sponsoriloe preferaţi...  şi pentru magazinul online MediaDOT - din pasiune pentru IT: Vă mulţumesc frumos pentru cadou. Voi studia cu atenţie site-ul MediaDOT. Vă mulţumesc şi pentru oportunitatea de a-mi pune imaginaţia la contribuţie, într-o postare care mi-este foarte dragă...Am avut şi material bun de lucru, începând de numele MediaDOT...continuând şi terminând cu conţinutul site-ului..Pentru reamintirea exercitiului meu de imaginaţie:), aici este cosmogonia cibernetică! Până în 14 martie...voi ştii cu siguranţă ce-mi voi alege, între timp vă doresc Sărbători Fericite cu sănătate, spor în toate şi LA MULŢI ANI 2013! [iarăşi intervine nota editorului care adaugă voucher de 50 RON pe care îl pot folosi pe site-ul www.mediadot.ro, până la data de 14.03.2013]. 10x a lot SuperBlog 2012, MediaDOT şi Nemira!
Dar am stat puţin şi să mă dumiresc şi eu ce-i cu panica/ luatul în derizoriu/ ş.a. create de Sfârşitul Lumii programat în 21.12.2012...[numero-logic vorbind:)] M-am săturat repede de site-urile româneşti, care mai de care mai "bine informate" şi m-am dus la Wikipedia...şi am găsit Fenomenul 12 decembrie 2012, păcat că este doar în limba engleză..să poată ajunge totuşi şi la mama...N-am citit tot...dar m-am îndesat liniştită în somnul nopţii...pentru ca să mă trezesc de dimineaţă întrebându-mă ce zi e astăzi..."Da! Ştiu..hai să vedem ce se întâmplă!", mi-am zis. Stăteam totuşi cu ochii în patru şi urechile ciulite după semne...ştiţi, cu siguranţă, că-s, în esenţa mea, o impresionabilă în căutare de 1st time-uri. Şi a sunat telefonul, la ora opt fix...iar mi-a apăut cifra preferată...Era curierul care-mi anunţa sosirea premiului rotat...de la DELACO! Bun, bun, bun! Mulţumesc...
În concluzie, închei reproducând textual fina observaţie a unui prieten: Dar ce de brânză.... De unde se vede ca ai făcut realmente şi, deloc peiorativ, o mare brânza cu blogul...dar şi adăugând postarea pe care le-am dedicat-o Fanilor de Brânză de la Delaco...în timpul competiţiei de blogging!
ps...trec total peste fazele apocaliptice de la servici...şi mă duc să mă culc! Noapte bună!
pps..e bine că mă ţin de-un număr...de 12...12 Lucky-uri fumate în 21.12.2012!:)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu