12.12.12

12 a doişpea douămiidoişpe...doişpe Luckies...

Nu puteam lăsa să-mi treacă ziua neobservată de nimeni mine! Îmi dau seama că sunt obosită...cred că de la scrisul şi dead-line-urile SuperBlog 2012
Vă transmit doar că am restanţe, dar şi vacanţe:)...nu dau amănunte prea multe, poate data viitoare. Dar totuşi amintesc Mediaş Blog Awards 2012 din 7 decembrie, călătoria spre Mediaş cu ajutorul maşinii de la Autonom rent-a-car şi masa de seară de după festivitate de la Il Buon Gusto. E musai să mai scriu...la un moment dat, postarea de retrospectivă & analiză a participării mele la #SB 2012..nu azi mă dor ochii de la citit blogurile altora...
Mă iau cu vorba şi uit unde vroiam să ajung...Vreau să mă laud...Vreau să-mi declar bucuria pentru că temele acapartante şi de neratat ale SuperBlogului m-au ţintuit de calculator, inspiraţia nu a avut nevoie neapărat de expiraţia fumului de Lucky Strike...şi iată o Eliză mai puţin fumătoare decât în întâi octombrie, data începutului de concurs...De la un pachet de ţigări fumat zilnic...poate şi un pic mai mult, la ieşirile spontane şi/ sau programate...am ajuns la o medie de douăsprezece per zi...


În concluzie, în 12.12.12...această zi a Norocului, după maeştrii feng shui-ului, am conştientizat că fumez mai puţin, culmea exact 12 Luckies, ceea ce poate fi catalogat drept cvasi noroc. 
În cea de-a doua concluzie afirm că voi avea acea claritate a gândirii sănătoase prin care voi renunţa la Luckies...abia în ceasul al doişpelea [deja exagerez cu 12!]...când va fi să bată el...cândva...dar, precis,...la un moment dat! Acel moment dat!




4 comentarii:

  1. Cu cat sunt mai concentrata la ceva, cu atat fumez mai mult. Uneori nici nu imi dau seama ca abia am stins un Pall Mall si aprind altul. :))
    Am avut doua tentative de a ma lasa anul acesta, dar nu s-au terminat asa cum imi doream. Deocamdata incerc sa le raresc, dar mai am de lucru pana cand ajung la 12 pe zi. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri au fost zece in cap...da' n-am iesit...Cu prietenii fumez mai mult...Zici ca-s deraiata...una, dupa alta se fumeaza...dar, daca am treaba...las naibii tigara...pe o tzar' mai tarziu si asa reusesc rarirea..Spor! La ce vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai un Craciun de poveste, alaturi de toti cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crăciun frumos, luminos şi liniştit îţi doresc şi ţie! Să te bucuri de el împreună cu familia şi prietenii ce-ţi sunt alături!

      Ștergere