30.11.12

O nouă turnură a vieţii...blogul meu şi-a început Acapararea Elizei!

Subtitlul: Din concurs în concurs, până la victoria finală...Munţi de energie personală, datoraţi scrisului, a jocului de-a v-aţi ascunselea cu cuvintele, ideile, inspiraţiile & expiraţiile fumului de Lucky. 


V-aţi prins, nici măcar nu s-a terminat celălalt concurs, vorbesc aici de SuperBlog 2012, care mi-a mâncat două luni, în cap, şi Eliza Day & Night, nume predestinat ales, nu vi se pare?!?..se aruncă iar, cu capul înainte, într-o competiţie a scrisului citeţ, scuze, frumos, caligrafic, dar şi din punct de vedere calitativo-ideatic. Este vorba despre Mediaş Blog Awards 2012, care, din acest an ar o categorie specială pentru bloggerii sibieni. 
Sinceră să fiu, mi-amintesc că am mai zis-o din când în când, pe la câte-un blogmeet, eu când m-am apucat de scris în online, am făcut-o pentru mine şi prietenii mei vechi, care s-au aciuat prin străinătăţuri, de care mi-e dor şi cărora le este benefic/ interesant să afle noutăţile mele, ale Muzeului ASTRA, ale Sibiului & României, în general, toate filtrate prin subiectivitatea-mi de care nu ştiu, nu pot şi nu vreau să mă dezbar.
Apoi, m-am trezit în rândul bloggerilor de tradiţie & formaţie sibiană, respectiv regională + naţională..[mă refer #prinSibiulmeu I - 2011 şi II - 2012], participând la campanii faine, prin 2010: Darul meu pentru Crăciunul lor I şi II, în cazul meu, că am am lucrat în acel decembrie 2010, pentru două firme:D şi Sunt mândru că sunt român!
Şi gata, cum aş putea menţine afirmaţia că nu sunt bloggăriţă, atunci când sunt cooptată în rândul blogosferei? Oricum, totuşi mă îndărătnicesc şi vă spun că ăsta e jurnalul meu...Numa' că nu-l mai scriu de mână! Ok..e blog personal!;)
Ia uitaţi-vă aici care sunt criteriile de jurizare ale concursului medieşean [acum că mi-am amintit, să vă spun ceva. Totdeauna am zis că cel mai fain bar din Sibiu, e Art Cafe-ul din Mediaş, ştiţi care, nu? Mai există oare? Ăla din turnuleţ, dinainte să intri înspre centrul Mediaşului!] a) originalitatea conţinutului – 40 puncte; b) calitatea şi utilitatea conţinutului – 20 puncte; c) accesibilitatea conţinutului (limbaj, rank) – 10 puncte; d) designul interfeţei – 5 puncte; e) numărul de comment-uri primite la articole – 5 puncte; f) frecventa postarilor (mesajelor) – 10 puncte; g) interactivitatea blogului – 10 puncte BONUS : contorizare terţă/publică – 10 puncte.Am ceva şanse? Aştept păreri! Aţi văzut, nu? Comentariile primite sunt contorizate! Ioi, voi mi le spuneţi la telefon, ia faceţi bine să le şi scrieţi! Recitiţi-mă! Hai că nu e greu! S-ar putea să mă înţelegeţi mai bine! :P Glumesc! Faceţi exact ce vreţi cu blogul meu! E super-public!
Ce-i fain e că acum nu tre să fac prea multe! Scriu postarea asta de înscriere la concurs, pun  banner-ul de anunţare a voastră că-s iar pe val, pe condei, pe tastatură, cum vreţi voi..şi vă dau mai multe detalii despre ce e vorba în propoziţie. Medias Blog Awards 2012 este un concurs organizat de Feri Teglas Blog şi Dianthus Medias cu sprijinul Casa Gazelor Naturale, Originalo.ro, Sara Spa & Wellness Center, Contrast Publicitate, Blogal Initiative şi Vitamina Marketing


Şi stau, aştept jurizarea, poate voi avea timp să-mi verific & să-mi corectez greşelile de grabă, de foame aka mâncat litere din postările anterioare. Iarăşi stau...şi, poate, dacă mă cheamă cineva, voi merge în 7 decembrie la Gala decernarii premiilor Mediaş Blog Awards 2012 - Casa Gazelor Naturale Mediaş. 
Ok, da' cine mă duce? S-a reparat total drumu'? Că atunci când am fost la Biertan, la Luna Plină, a fost aleasă varianta prin Mediaş şi a fost horror, numa' bine să intrăm în atmosferă!;)

ps..recomandare, impuls pentru scris...:D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu