28.10.12

Sărbătoresc Familia Scorpion(ilor)!

Mama, 23 octombrie, pasionată de etnografie universală, delicatese şi arome naturale, nesofisticate.
Tata, 26 octombrie, mereu pe drumuri, răgazul şi-l regăseşte savurând un trabuc de calitate sau trăgând pasionat din pipă.
Fata, 18 noiembrie, la grădiniţă, o zgâtie de fetiţă, încă domnişorică, dar viitoare domnişoară, cu acte în regulă.
Ei sunt membrii Familiei Scorpion care mie mi-e tare dragă, Prietena mea, încât nu pot să nu-i celebrez şi în scris, cu ocazia temei incitante, de la SuperBlog 2012, mai ales că stilul meu de viaţa este acela de a trăi cu pasiune, de a colecţiona emoţii şi de a le retransmite, multi-intensificat celor dragi, prietenilor, cunoscuţilor şi necunoscuţilor, care îmi transmit impulsul de simpatizare, la prima vista. Mai am un pretext care îmi aduce Zodia Scorpion aproape de sufletul meu. Tata. Scorpionul. Doamne, da' greu mi-o fost cu un tată exigent, la maxim, dar glumeţ; impulsiv, dar tandru; inteligent & inventiv (ne prindea aşa de uşor când inventam minciunele)..No, gata nu mai scriu nimic..E tata, care mi-a transmis cel puţin 75% din caracteristicile zodiei lui şi a comportamentului său extremisto-colerico-hiperactiv şi s-a creat un nou semn zodiacal: racul scorpionizat!
Dar bucuria care m-a apucat alaltăieri când mi-a venit ideea postării, 3 în 1 + bonus familial, mă obligă să revin pe platforma GreenCharme, de unde voi transmite gânduri bune, bucurii şi cadouri, cu tentă ghiduşă, toate grupate...printr-o cercetare de seară spre noapte a ofertei online din partea Dăruitorilor de emoţii:
1. Mamei. Ne leagă atâtea amintiri, profesionale & de leisure, iar pentru că, nesimţita şi uituca de mine, era să rateze, pentru prima dată, ziua ei de naştere, acum e momentul să mă revanşez cu dedicaţia, pe care i-o fac în ultimii ani, iar anul ăsta timpul nu mi-a permis-o:)

şi cu câteva idei venite din corelarea dintre temperamentul şi pasiunile ei, plus din ceea ce ştiu precis că o va mişca. Utilul, plăcutul, misterul şi lectura sunt deja cumulate în Povestea Ceaiului. Apoi naturaleţea/ naturalul, simplitatea, duioşia, dar, într-un fel, şi fragilitatea sunt reunite în setul super-fain Rose Luxury Diptyque, ambalat într-o cutie neagră, de la elegant în sus. Nu trebuie să faceţi exerciţii de imaginaţie...v-o dau pe tavă, pardon în bolul de porţelan alb fin şi dantelat, din fotografia ataşată. Iar, pentru că nici un cadou ales, nu există să nu fie legat, printr-un fir invizibil de egoism eliziac, de preferinţele subsemnatei, care, logic, corespund cu înclinaţiile Mamei, însăşi. Să ne delectăm cu puţin/ mai mult lichior Cointreau de portocale, în timp ce gustăm timid sau nu, din trufele cu cremă Ganache, învelite în ciocolată elveţiană.
2. Tatălui. Văzut, cunoscut, conversat ulterior Mamei, dar descoperit îndeletniciri comune, plăcute & interesante. Cercul Fumătorilor de Pipă şi Trabuc Sibiu ne aduce, în ultima zi de marţi a fiecărei luni, într-o mică oază de relaxare prin fum/ fumuri şi nu cred că s-ar plânge Tatăl, în cauză, dacă ar primi cadoul pe care i l-am gândit, tot pentru ziua lui, de Scorpion. Un set pentru whiskey şi trabuc, o îmbinare rafinată a lemnului (cutia de prezentare), a argintului, a trabucului, însuşi, a sticlei, şi, bineînţeles, a conţinutului acesteia, cu aroma mătăsoasă şi inconfundabilă a whisky-ului. 
Aliniat nou..Pauza s-a cam terminat, viaţa goneşte înainte, iar Tatăl trebuie să fie...acolo (nu contează unde:), e pe fugă), neapărat la ora 11.00, iar ceasul Calvin Klein, fain, negru, de gentleman, îi va face cel puţin două favoruri: îi va atrage atenţia asupra trecerii la ora de iarnă şi va atrage atenţia tuturor celor cu care se întâlneşte asupra eleganţei voluntare.
3. Fetei. O ştiu de când era în burtica Mamei, dar de cunoscut mai bine, râzând, fugind, făcând giumbuşlucuri, doar de câţiva ani încoace. Este o frumoasă, o drăgălaşă, o ştrengăriţă, cum îmi închipui că eram şi eu, o "şmecheruţă", o "colorată", o bijuterie...aşa cum e brăţara Colors Flower în patru culori, verde, roz, arămiu şi liliachiu. I-ar place, dar, chit că se pregăteşte asiduu pentru statutul de "domnişoară", nu are voie să meargă cu ea la grădi. Poate la o nuntă, când va fi domnişoară de onoare, la Balul Strugurilor..ioi, cre' că o fost ăla. Atunci la balet, că Mama mi-a promis că o va aduce next time:) Da? Atunci va fi deja toamnă târzie..oare mânuşile negre sunt şi pentru copii? Se asortează cu eşarfa roşie? Precis!
A nins deja în Germania, ştiu că nu vor trece nici patru zile, iar vremea rea va veni şi pe la noi, în vizită. Zăpada, bucuria copiilor şi necazul adulţilor, dar şi visele de Crăciun, pentru Familia Scorpion(ilor)! Şi pentru noi toţi!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu