21.9.12

Au trecut doar opt luni...

...de când am primit un cadou de la Moş Crăciun 2011, şi împreună cu Moş Crăciun însuşi, am umblat prin librării, de nebună..că, cică: Tocmai s-a terminat...sau că Urmează ca să ne fie livrată comanda în cursul acestei săptămâni. Dar, în tot răul e şi un bine...măcar unul:) Mi-a sărit în mână, pe nepusă masă, pe neaşteptate, dar, de fapt, pe aşteptate..doar umblasem în van după ea, toată toamna care trecuse...o cărticică de care v-am mai spus că, cică, o citeam, în tandem, cu Cimitirul din Praga. Mi se părea normal să-mi afirm hărnicia bruscă în a lectura două cărţi deodată, mamă..!!, asta era din ciclul: Laudă-mă gură, pardon, blog eliziac că mi-au murit lăudătorii! şi să-mi spăl, astfel, ruşinea, cauzată de trândăveala scriiturii.
Deci, în 21 ianuarie 2012, mi-am cumpărat-o, am reuşit s-o ţin în mână!...Râdeţi. voi, cât vreţi! Dar, ăsta-i crudul adevăr..:)). Doar atât am făcut şi, apoi, am lasat-o în aşteptare. 
Prin mai, am luat-o cu mine la Bucureşti, la Atelierul Educaţie pentru Patrimoniu. Educaţie în aer liber. Mă gândeam că voi avea timp s-o deschid în tren...Dar nu! Am făcut poze - abia descoperisem Facebooku' pe mobil, am trăncănit, am fumat prin gări..am uitat-o acolo, la Biblioteca Naţională, în sediul nou, în plăsuţa de la Ra, cea cu Médiathèque du Grand Troyes. Cărţile la cărţi trag, iar de biblioteci ou mediateci:), ce să mai conclud? Dar, după trei săptămâni (aveţi grijă..a apărut cifra magică) am recuperat-o integră dar, probabil, halucinant de psihedelică...scuzaţi-mi accentuarea pleonastică.
Aşa mi se întâmplă întotdeauna, mă pierd...dar, mă regăsesc! 
Caz concret!
Timp: Acum, azi, săptămâna în curs...:P
Spaţiu: Aici, pe blog; Aici, pe Facebook; Aici, pe net; Aici, acasă..Mă opresc AICI, pentru a nu-mi răsufla detaliile colaterale.
Intrigă, pretext sau provocare: Este săptămâna internaţională a cărţii.
Reguli: Ia cea mai apropiată carte, deschide la pagina 52, postează a cincea propoziţie la status. Nu menţiona titlul. Copiază regulile ca parte a statusului tău.
Mulţumesc, Oana! Mi-ai adus aminte de Ea, de Cartea mea aventuroasă, pe care chiar astăzi, mi-am aşezat-o prima pe raft, pe baza intuiţiei îndemnului tău, venit/văzut la câteva ore distanţă!
Răspunsul meu: Hei, Rog, îi spuse Nick, ai un vizitator de pe partea întunecată a Lunii.
Question: Despe ce carte este vorba?

Dar, pentru că am impresia, câteodată, că nici eu nu reuşesc să mă înţeleg pe de-a-ntregul...vă dau un indiciu...melodios...în ton cu toamna, cu începutul şcolii şi echinocţiu' care va să vină mâine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu