2.1.12

FAST (de) FAST (en) FAST (ro) 2011



Nota bene: postarea am început s-o scriu în 30 decembrie 2011 şi am terminat-o acuşica.

Nu-mi vine să cred, ui că imediat se termină anu’ şi io îs tot pe baricade...cică! Nu, de fapt, sunt obosită şi mă auto-enervez pe mine însămi că-s şi încăpăţânată să-mi stârnesc tot felul de stări, fie ele super-pozitive, medii sau down, cu o leapşă cu care m-am pricopsit în 2009, am continuat-o în 2010, iar conştiinţa cunoaşterii personale, pe parcursul trecerii anilor peste mine, mă obligă s-o duc mai departe, indiferent dacă mă întristez sau mă hlizesc vis-à-vis de micile/mai marile puerilisme eliziace. Normal, vreau să-mi păstrez sinceritatea, dar, tot spontan şi, probabil involuntar, îmi voi menţine şi lenea care mă apucă de fiecare dată când sunt obligată să-mi fac temele..:P!


  1. Ce ai făcut nou în 2011, ceva ce nu ai mai încercat înainte? Sincer, habar n-am...Aaa, ba da, m-am cam dezinhibat, am cam început să-mi dau arama pe faţă, să le fac/spun mai pe şleau, să nu mă ascund după falsele perdele siropoase au ba ale ideilor preconcepute promovate de societatea de factură tradiţionalisto-bigotă.
  2. Te ţii de ceea ce-ţi propui la cumpăna dintre ani? Îţi vei stabili şi mai multe scopuri pentru anul următor, 2012? Nu-mi stabilesc obiective elitiste, ălea vor apărea pe parcurs :D, dar acum două-trei zile mi-am inventat un ţel etilist, mai bine zis antietilist. Nu mai vreau să beau bere deloc, deşi, câteodată e bună [nu e printre băuturile mele favorite, whiskyu’ e mai interesant], după fiecare una-două beri tre să fac de 2 x mai multe exerciţii ca să nu-mi crească aşa-numita bierbauch, cu care se mândresc majoritatea masculilor. Prietenii ştiu de ce!:)) Eu nu îmi dau seama...
  3. A născut cineva apropiat ţie? Yes, yes, yes…să trăiască, se-nflorescă drăgălaşa de Lua Miata aka Kumalisa, fetiţa prietenei mele din copilărie Ananas....
  4. A murit cineva apropiat ţie? Nu. Răspuns final! Pe care nu l-aş schimba niciodată!
  5. Ce ţări ai vizitat? Franţa...la draga mea, Ra..Mulţumesc din suflet! Dar, lenea e mare şi ce-am scris, am scris şi rămâne scris, întru aducerea aminte...cultura din pivniţă
  6. Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit în 2011 şi ai vrea să ai în 2012? Sunt total anostă dacă dau un răspuns cunoscut de toată lumea? Nu neapărat că mi-au lipsit, aproape că m-am încadrat între barierele trasate mai mult volens decât nolens de gaşca de guvernanţi, o guvernantă, başca un marinar de apă de foc dulce sau sărată, dar începând cu anul ăsta nu vreau să le mai duc grija...V-aţi prins, vorbesc despre ei...ochii cameleonici ai draqului. Frumoşi ochi, n-am ce zice..mai ales când capătă culoarea mea preferată. Verde!
  7. Ce dată din anul 2011 îţi va rămâne vie în amintirile tale şi de ce? Ioi, da’ bună întrebare mi-ai pus…minunate senzaţii, energie pură, perpetuum mobile de speţa a treia (definiţie: Expresia Perpetuum mobile de speţa a treia este de dată recentă, nu este legată de termodinamică şi se referă la sisteme fizico-chimice izolate care, odată puse în mişcare, deoarece nu schimbă energie cu mediul ambiant şi nu-şi schimbă forma energiilor din sistem (în jargon tehnic sunt lipsite de pierderi) îşi păstrează mişcarea pe timp nelimitat. Imposibilitatea de a realiza un astfel de sistem derivă din ireversibilitatea fenomenelor.) Poate în ciuda cercetătorilor, un astfel de sistem a putut fi creat şi mi-a funcţionat, într-adevăr nu pe termen nelimitat, ci cam  două ore şi ceva, dar, anyway, timpul se dilatase şi nu mai conta. Probabil asta a fost condiţia şi pretextul fenomenului supranatural, nălucire de factură indiană. Înţelege cine ce-o vrea...că alte detalii nu dau! Dar totuşi, să răspund la întrebare, fără ocolişuri: 23 spre 24 mai 2011
  8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an? Abia anu’ ăsta mi-am îndeplinit planul întârziat la cincinal…Dizertaţia… 
  9. Care a fost cel mai mare eşec? Când eram mică am citit o carte Bagheta magică, o poveste frumoasă cu triughiulari, muzee, trei sori, o oglindă fermecată veneţiană şi Lolo, un câine robot, care răspundea la toate întrebările. Iar când nu vroia, avea totuşi răspunsul: Nu sunt pregătit să răspund la această întrebare! Drept urmare, dacă nu mi-a rămas în minte nici o acţiune pe care s-o cataloghez în domeniul eşecuri, înseamnă că n-am!
  10. Ai avut parte de boală sau răniri mai serioase? Boala mea, după cum ştiţi, e aceeaşi...e acel long-term desease, SM-ul meu, a nu se confunda cu sado-maso…hmm…deşi…ceva accente s-ar putea remarca, la microscop!:) În ianuarie am fost sub influenţa perfuziilor, a cortizonului, a lipsei salinităţii, timp de două-trei săptămâni...dar a trecut hopul.
  11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumpărat? Un rooter wireless…să am internet într-o independenţă totală, pardon, una dependentă de RDŞ…
  12. Comportamentul cui merită sărbătorit/apreciat? Aici, mă repet, ca şi în anii precedenţi: al prietenilor mei…cărora le mulţumesc, şi-i provoc să continue!
  13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ţi-a provocat tristeţe mare? Refuz întrebarea, că stilul meu este acela de a nu mă mai lăsa dezamăgită, de a ocoli persoanele care mi-ar putea pângări optimismul, bazat pe un pesimism nativ. Ioi, iar v-am băgat în ceaţă! Sorry...
  14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai? Pe viaţă şi toate suplimentele ei...de viteză!
  15. În legatură cu ce anume ai fost extrem de bucuroasă? Aici e greu, că sunt atât de multe, încăt dacă nu îmi pieptăn o ţâr’ postările anului 2011 de pe blog, n-aş putea face face provocării acestei intrebări. Evenimentele la care am participat, mi-au cauzat cele mai mari bucurii ale anului...clar, că buna companie care nu mi-a lipsit nicicând a fost de neînlocuit şi contribuţia ei (a prietenilor mei) a fost consistentă: sărbătorirea a şase ani de muzeu în 6 mai prin team-building; Ziua Sugarului, pe care am dus-o la a şasea ediţie ; Red Bull Romaniacs 2011ArtMANIA 2011 şi Transilvania Tatoo Expo 2011; Astra Film Fest 2011; Serile Sibiului, marca AIOS şi Cercul Fumătorilor de Pipă şi Trabuc. Precis oi fi uitat ceva...precis..ui, că mi-am amintit rockării mei de la TRS  şi petrecerile din Oldis Pub;  bloggării mei şi #prinsibiulmeu; teatrul sibian şi baletul nost' ş.a.m.d.
  16. Ce cântec(e) îţi vor reaminti mereu de anul 2011? Simplu de răspuns!  


    17. Comparativ cu anul trecut esti: Mai fericită mai puţin fericită? – Parcă, la fel!; Mai slabă sau mai plinuţă? – Cred că un pic mai cu greutate, scriu aici numărul de kile ca să nu am probleme în 2013 cu aducerea aminte – 58, iar comparaţia să vină de la sine.; Mai bogată sau mai săracă? – Nu vorbim de material, nu? Deci, răspuns: DA!
    18. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult? Să râd şi mai mult!
    19. Ce ai fi vrut să faci mai puţin? Să plâng mai rar...sunt o super plângăcioasă...după 8 partide de plâns pe parcursul anului 2011...m-am oprit!
    20. Cum vei petrece Crăciunul? L-am petrecut în Ecuadorul venit în cetatea Albei Iulii! Revoluţionar... 



    21. Care a fost cea mai bună carte citită? Sexus, de Henry Miller. N-am terminat-o încă, am început-o în februarie...am citit cât am citit până în mai, şi-a atins scopul..şi am lasat-o, să-şi revină pe raftul bibliotecii.:)
    22. Ce ţi-ai dorit şi ai primit? Mi-am dorit, ca orice fată..[tulai, am trecut de faza asta, is muiere…] prietenie. Le-am primit cu vârf şi îndesat. 
    23. Care a fost filmul tău preferat din acest an? Mai multe…: Walk the line, Elegy, Ghost   Writer, Sex & Drugs & Rock’n’Roll, Silent Hill, The Notorious Betty Page, The Reader, The Kids are All Right, The Tourist ş.a  
    24. Ce ai făcut de ziua ta? Relatarea drăgălăşeniei din 8 iulie 2011
    25.  Cum ai descrie stilul tău vestimentar in 2011? Anul ăsta m-am haladit, mai ales după ce am revenit din Franţa. Mi-am dat seama că la mine în dulap s-au strâns atătea chestii de fete (fuste, rochiţe, bluziţe ş.a.), pe care nu le purtasem niciodată..din comoditate. N-am renunţat la stilul lejero-sportiv. Le-am îmbinat, în funcţie de condiţiile meteo, cu succes.:P 
    26. Ce te-a menţinut pe linia de plutire? Boala împreună cu muzeul. Ciudată mai sunt, nu-i aşa? 
    27. De cine ţi-a fost dor? Vrei să zici un dor mare-mare? Monstruos de mare? Care să mă macine ca pe-o lumânare aprinsă? :D De cine mi-a fost dor, am gestionat în aşa fel situaţiile încât dorinţa odată născută să se finalizeze fericit, prin revedere..
    28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o? Din punct de vedere ştiinţifico-fantastic, noile dimensiuni care mi-au fost deschise s-au dovedit a fi peste aşteptări. Spaţiul nu are limite, iar posibilităţile sunt, probabil, infinite…ps…ai pus greşit întrebarea. Dacă vroiai mai multe amănunte…trebuia să foloseşti pronumele interogaiv: cine…:P! 
    29. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată în 2010! Ştiaţi că zicala Drumul spre iad e pavat cu intenţii bune e adevărată? Pe trăitea şi controlatea! Mi-am pus cenuşă-n cap, la figurat, m-am autoflagelat scriptic sau, mai bine zis, ascriptic, prin greva-mi de pe blogul lunii lu’ Răpciune. Mi-am cerut iertare, cred şi/sau sper că am şi obţinut-o, dar, gata, mi-am întors faţa de la Gura Lumii, I despise it! Oricum niciodată nu mi-a fost apropiată, dar acum, cred că aş putea afirma că o reneg total!







    Un comentariu: