23.10.11

Abrambureli de duminică seara...



Nu cred că vreau să fiu prea serioasă, nu cred că am de gând să fiu înţeleasă, nu cred că am chef să epatez sau să bag zâzanie...vreau pur şi simplu să-mi petrec o seara de duminică, cică liniştită, (în ritm de rock'n'roll, punctat de bătaia contrabasului...v-aţi prins psychobilly a revenit:P) cu gânduri fugare scrise într-un amalgam de festina lente cu accente clare de perpetuum mobile şi vă întreb pe voi, cei nesuperficiali ca mine, de ce Inspiraţia (mă refer la sensul figurat al cuvântului, acela de Idee, soluție apărută pe neașteptate în conștiință) este de gen feminin? Am ajuns la întrebarea asta pentru că vroiam să-mi încep postare altfel...ceva de genu': n-am inspiraţie, îmi lipseşte o doagă muză...apoi, repede, am făcut o altă conexiune..."Aaa...de fapt, un muz..." Caut, nu există...în dicţionarul explicativ al limbii române:)...mă bucur, că am rămas inventatoare, pardon inovatoare de cuvinte, de la Arghezi mi se trage...Continui, îmi amintesc de Festivalul Egalităţii de Gen, ediţia recentă care se va încheia la noapte, cu petrecerea din Music Pub...de prejudecăţile şi stereotipurile de gen(der) puse pe tapet...de dorinţa mea de spargere a lor, în mici şi fărâme şi de părerea mea sinceră că prea ne agăţăm de problemă...şi, aninâdu-ne, riscăm s-o continuăm, la nesfârşit...stârnind spiritele, chiar şi pe cele mai paşnice...:P

ps...n-am rezistat pe psychobilly decât până la jumătatea postării, am dat-o pe Cash...nu Kiss Cash, ci Johnny Cash...noapte bună!




Un comentariu: