10.7.11

Tri, tri...


...tri, nu te grăbi/ Joacă bine, Vasilii!/ Că acela nu-i ficior/ care n-are la picior/ cinci cuţite şi-un pistol. Cred că sunt mixate două melodii...de prin Maramureş, Oaş...nu ştiu, trebuie să mai cercetez, dar ideea acestei postări mi-a venit în 8 iulie, de ziua mea, când am împlinit...33..:P. Mi-am amintit de melodia care mi-o cânta tata, când eram mică...pe bune, se potriveşte inclusiv cu principiul meu no. 2 Festina lente şi cu armele-mi din dotare (săgeată - vezi foto, spadă, briceag, alt briceguţ de hăcuit peştii...mai îmi lipseşte una)...prietenii ştiu de ce...:P Cred că vroia băiat...dar însă că pot să fiu şi fată bătăioasă...sau să fiu un pic mai realistă...şi în ton cu anul naşterii mele '78 - Anul Calului, Cal de Bătaie...Iar m-am chiert în vorbe...pun acuşica videoclipul cu Maria Tănase...hai, nu-i aşa că nu vă aşteptaţi la asta...cum naiba, când tata m-a învăţat, de mică o luptă-i viaţa, deci te luptă...



Îmi revin acum [pentru puţin timp, nu vă speriaţi:)] şi mulţumesc mult de tot pentru toată bucuria zilei mele, pe care mi-aţi cauzat-o voi, prietenii mei...Foarte fain! Mulţumesc!

Mai am o revenire în program...#prinsibiulmeu...campania bloggerilor sibiani, prin intermediul Asociaţiei pentru Infrumuseţarea Oraşului Sibiu, a capilor "răutăţilor": Brylu, Tudor şi Răzvan şi a noastră...a găştii pe teren, şi de această dată, bloggeri de Sibiu. M-am bucurat că Muzeul ASTRA a susţinut acest proiect, şi-a deschis porţile să primească delegaţia bloggărimii  blogosferei naţionale, s-a lăsat admirat, poate chiar gustat, la propriu (am avut Târgul de produse tradiţionale şi ecologice din Muzeul în aer liber), jucat (la popice)...într-un cuvânt, savurat!



Legandă foto: Moară plutitoare, Lucăşeşti, jud. Maramureş şi bloggeri:)

Închei cu parafrazarea unui cântecel pe care-l ştiu, tot de când eram mică, de la tata, inspirat de Broscuţa Oac, a Trio-ului Grigoriu:

Ce petrecere frumoasă
E la Dumbrava pe lac,
Bloggărimea curioasă,
Cu popica-i, la atac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu