9.2.11

Interzis minorilor...


...de fapt, fără interdicţii. De vreo 8 zile (azi m-a urmărit iar cifra 8 - opt pisici, 8 aprilie, 8 februarie, 8 luni şi 8 minute ş.a.)...tot îmi plănuiesc postarea asta. La început au fost hohotele de râs când l-am auzit de la taximetristul de la Taxi 924, care mă ducea acasă pe la doi noaptea, după Rock Party-ul aniversar al TRS din Oldis. Apoi, ca urmare a lucidităţii mele de după petrecere, cauzată de ceaiul herbal, lămâia şi mierea polifloră, udate cu o cinzeacă de rom Havana, am continuat cu exerciţiile de concentrare şi memorare a conţinutului proaspăt auzit. Următoare mişcare a constat în aplicarea zicalei "Repetiţia e mama învăţăturii!", drept urmare, l-am împrăştiat...fără prea multe perdele. Iar, acum mă apucă pudoarea...aşa, şi ce-i dacă, mi-am găsit o scuză...mi-e tare somn, îmi pică ochii-n gură, mă prefac a fi  obosită tare şi nu mai am CTRL asupra degetelor nervoase care scriu singure...fără să comunice cu creieraşul...aflat într-o zonă crepusculară. Aşadar...

Întrebare cu toate răspunsurile corecte:P ....
Cu ce seamănă pizda organul genital feminin?

Posibilităţi de răspunsuri:
1) Cu Anglia, pentru că e mereu umedă.
2) Cu Coreea, pentru că este împărţită în două.
3) Cu Libanul, pentru că periodic au loc evenimente sângerose.
4) Cu România, pentru că îţi vine mereu să-ţi bagi pula penisul în ea!

Adnotări:

Nu ştiu de ce am ţinut morţiş să scriu o asemenea gogomănie.
1)Oricum, răspunsul de la punctul 4) nu-mi este deloc satisfăcător...pentru că, în ciuda tuturor drăciilor care ne înconjoară, din vina noastră, în primul rând şi a lor, deci tot a noastră, pentru că majoritatea i-a votat cu (ne)bună credinţă:(..., România e ţara mea...mi-e în suflet...nu mă pot lepăda de ea.
2)Vreau să văd dacă CNB-ul...ştiţi ce-i ăsta, nu?...Consiliul Naţional al Blogurilor mă va amenda sau nu.
3)Şi acum, pentru a-mi sensibiliza latura purei copilării demult apuse...vă amintiţi când ne jucam ŢĂRILE?...Cu mingea aruncată spre înalturi şi cu vorbele: "Să tragă, să tragă mâţa de coadă..."

ps aşa o tragem şi noi...Până ne vom trezi! Deşteaptă-te, române!




pps am primit un sfat de la Moş Crăciunul meu aka Sânziana aka Scufiţa Roşie...să înlocuiesc poza deja postată cu una mult mai sugestivă, pe care mi-a făcut-o cadou de Făurar..:P! Am lăsat harta lumii - să ne vedem situaţia convenţională, iar fotografia chestiunii de f(u)ond...o postez, bineînţeles, la fund final, poate în loc de concluzie!:)


4 comentarii:

  1. pune si tu warning pe blog, cum am eu.. si atunci nu poti primi amenda :))..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine dracu' e CNB-ul asta si cum ar putea el sa-ti aplice amenzi? E cumva Ahmadinejad sef pe-acolo? Are u kiddin'?
    In rest, n-am prea inteles, bancul respectiv a fost debitat de taxizdul care te-a dus hozo, or what?
    Ma semnez anonim, Cotizo..

    RăspundețiȘtergere
  3. @Semnatarul anonim:) Yee, I'm just kiddin' & foolin' around! Continui asadar...Da, Ahmadinejad se afla prin capi..Nu zic mai multe, caci tremur de frica sa mai dau si alte detalii...
    Bine, sper sa nu se infiinteze never-ever CNBu', drept institutie-replica a CNA-ului...ca s-ar duce dracu' toata faza asta cu libertatea..de expresie, cu ale sale zvapaieli de ganduri & limbaj!

    RăspundețiȘtergere