26.2.11

Fericire - postare din 2007 - update

Adnotare:

Postarea următoare a fost scrisă în data de 24/25 noiembrie 2007, după lansarea la Muzeul Naţional Brukenthal a lucrării Danielei Marcu Istrate: Sibiu.Piaţa Huet. Monografie arheologică I şi cea a lui Angel Istrate+colaboratirii: Sibiu. Piaţa Mare. Cercetări arheologice eram extrem de bucuroasă că pentru prima dată (aici, iar apare obsesia personală a primelor dăţi) am apărut în bibliografia ambelor cercetări cu articolul meu din Corviniana (2005). Am băut multă şampanie bună, mi-am făcut planuri măreţe:D...şi am tulit-o la un internet cafe (încă nu aveam net acasă) să-mi trântesc pe blog starea de extaz...din păcate uitată prea repede. Voi reposta articolul cu menţiunea că explicaţiile suplimentare le voi nota între paranteze pătrate şi scris italic. Sunt foarte curioasă dacă mă va apuca din nou fericirea sau o voi da pe depresie Mai bine...la sfârşitul Fericirii îmi voi permite să adaug concluziile de astăzi, fără să fiu alcoolizată ca atunci.

Mirror mirror upon the wall
magic demon eye
a realm of madness awakened by the call

Speak the ancient words of mages
try to take control
the essence of evil, a challenge for your soul

The battle of minds
the riddle the rhymes
beware of the darkness behind
Usurped and enslaved
redeemed and betrayed
the devil in the mirror, obey!


Nu are nici o legătură cu alcoolul...sunt eu! Eliza! Eliza care a redevenit ea însăşi...liberă de orice prejudecată! Am trăit o viaţă frumoasă până acum aproape şase ani (6)! [Aici am exagerat, ca şi cum în acei şase:D ani n-au fost şi momente plăcute şi super frumoase.] M-am întors! Sunt eu! Mă bucur din tot sufletul! Ziceam prin '99 ~Arheologia salveaza Romania~! Candlemass m-a sfătuit! Uita-te în Oglinda Vieţii! Mă uit! Ce văd? Eliza! Eu....in mii de ipostaze! Eliza pe şanţ...Eliza cu primele săgeţi găsite în necropola de la Orăştie! Mă iubesc! Nu eu am rupt sageata...Dar ea mă va urmări toată viaţa! Vreau înapoi! Odin, îţi mulţumesc! M-ai readus la mine însămi! Nu am crescut mare...decât în ochii mei! M-ai făcut să îmi amintesc de mine! Sunt foarte importantă...pentru mine! Am reaflat azi, la lansarile de carte de la Muzeul de Istorie! Îmi fac dizertaţia...şi apoi devin arheolog debutant, cum am visat toată viaţa...dar cineva mi-a interzis. Nu mai contează interdicţia...sper să câştige Continuitatea! Cum să răsplătesc bunatatea Zeilor? [Dizertaţia planificată în acea stare de beatitudine, influenţată şi de anul 2007 de factură culturală-capital-eurpeană a mai aşteptat încă 3 ani jumate. Nu am reuşit să mă motivez chiar atunci, după ce aburii s-au risipit...revenisem de unde plecasem...uitucenie groaznică!]

Îmi amintesc de Hunedoara...de Corviniana...De Costesti! Axel, toata viaţa îmi voi aminti noaptea în care Dacii din Costesti au retrăit pentru mine, în parfum de Tee aus Banat, vin şi afinată de la Parohia din Orăştie...în acordurile-mi proprii de chitara! Aia mică, goanga...Eliza is back! Tu ai murit, dar rămâi în amintiri...cel mai mare OM! Fumez pentru tine o ţigară!

Astăzi mai am un succes...Revista Secolul 21, inaugurată la Romexpo în cadrul Târgului de Carte Gaudeamus!...Articolul meu în premieră mondială! O aştept cu drag...va trezi contradicţii...le aştept şi pe ele! Mă stimulează! ["E minunat!" Nici până în ziua de azi nu am primit revista, dreptul meu de autor...:(...după cum se vede şi interesul meu a fost "la cote maxime". Dar acum nu promit c-o voi căuta, că ştiu că probabil n-o să mă ţin de cuvânt. Trebuie să-mi amintesc însă de o altă "primă dată", prima dată când am primit bani pe ceea ce am scris...800 de mii de lei vechi. :).]

Eliza s-a intors! Nu pot relata într-o postare...ca asta, viaţa mea! Dar sunt fericită! Când mă apucă iar deprimarea...amintiţi-mi data de 24 noiembrie! Menţionati doar numele ODIN...şi îmi va trece! Naluca din vis mi-a adus Fericirea...

Trăiţi....VIAŢA E UNA...ŞI ÎNTR-UNUL SUNTEM TOŢI! Şi votaţi mâine! Eu votez pentru MINE! Te iubesc! Iubesc! Măcar azi! Şi mâine...şi poimâine...şi răspoimâine! Va fi marţi! Poartă în casă! [Erau primele alegeri europarlamentare din România...da, acelea în care am trăit cu toţii (mai puţin cei care l-au votat:D) uimirea împrăştierii căcărezelor de oaie transhumanţei până la Strasbourg. Din păcate, votul pentru mine s-a dovedit a fi nul, pardon, anulat de mine însămi.]

Respir Liberul Arbitru!

Concluzie:
Abia astăzi...de fapt de câteva luni bune...am ajuns la ceea ce îmi doream atunci. Cu dizertaţia susţinută şi CONTINUITATEA jinduită relansată pe orbită...




ps...legendă foto: Prima mea necropolă...cu inventar cu tot, Orăştie, Dealul Pemilor, 2000 - aici am găsit săgeţile...Repet, deşi deja se ştie...nu io am rupt săgeata!:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu