29.12.10

Temă pentru vacanţa pe care n-o am...



În noaptea asta scriu, cu liniuţe, ca să îmi amintesc despre ce mai am de scris...:) ciudat, nu? Nu neapărat că aş uita, ci pentru a mă auto-stimula, văzând subiectele pentru examenul de sfârşit de an...puse într-o înşiruire de cuvinte:

- Revoluţia din 1989, din amintirile unui copil de 11 ani! (cifră magică la daci, v-am mai zis eu)
- Cercul Fumătorilor de Pipă și Trabuc - întâlnirile 6, 7, 8, 9:)
- Analiza SWOT 2010....mamă cum sună!! - de fapt o simplă (complicată) leapşă:)





Mor de somn...again! Prea mult fum?

3 comentarii:

  1. Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru urări...sunt foarte frumoase...şi vreau să sper...şi sper că se vor împlini! La fel îţi doresc şi ţie! Şi adaug sănătatea care trebuie să ne fie mereu aproape!

    RăspundețiȘtergere
  3. Participi la cercurile de Pipă? Din Cafe Wien? :O

    RăspundețiȘtergere