23.12.10

Rockerii - elfi ai Sibiului & continuarea





Mă bucur foarte tare să-mi văd tot mai mulţi prieteni, amici, cunoştinţe şi necunoscuţi, devenind elfi peste noapte...ajutoarele lui Moş Crăciun. Îi ştiu pe bloggerii-elfi (dintre care fac şi eu parte...cu bucurie) şi campania lor (a noastră) pentru cei 25 de copilaşi de la Arapamesu - Darul meu pentru Crăciunul lor (am scris o droaie despre proiectul acesta.) Extrem de bine cunosc activitatea muzeografilor-elfi şi a lor campanie reuşită Daruri pentru copiii din Fofeldea, derulată în ultimii trei ani de Muzeul ASTRA. Doar acum, cu ocazia Crăciunului 2010, am mai descoperit o mână de elfi ai Sibiului European, a căror campanie Bine faci, bine găseşti!, destinată tot celor 70 de mici ştrumfi ai şcolii generale şi grădiniţei din Fofeldea - Satul de Nicăieri, a adus zâmbete, dulciuri, jucării, într-un cuvânt mare bucurie printre şi pentru micuţi.

Nu mă opresc aici...din descoperiri! Şi ce frumoase sunt ele! Şi ce potrivite cu sufletul meu...Şi de ce n-ar fi...când vă vorbesc despre rockerii-elfi de la Transilvania Rock Society...nu-i aşa că sunteţi surprinşi de mama-focului...\m/ ?. Da, exact aceia care  ne-au învăţat în  fiecare luni, de pe la ora 20.00,  să petrecem rockăreşte...în Oldies Pub Live Music de pe strada N. Bălcescu, nr.13...(următorea rock party luni, 27.12.2010...be there!)


Şi acum vă ofer sper delectare o simplă analiză pe text...cu bruma mea de gramatică...:P!


Subiectul există - Rockerii, două atribute - activi ai Transilvania  Rock Society...urmează predicatul - au reuşit să strângă cadouaşe (nu vă speriaţi...inventez cuvinte)  frumoase, dulciuri, jucării şi suflet...numa bune pentru a se dărui cel 8 copilaşi de Centrul de primire minori "Prichindelul". Felicitări, rockeri-elfi ce-mi sunteţi! - m-am săturat de analiza frazeologică:P

PS Pozele vin după ora 19!



Ora 19...a venit, Eliza nu e încă pe fază...nu e acasă...a venit pe lento...dar presimţea ce bucurie o aşteaptă în cutia poştei electronice...pozele care nu au nevoie de mai multe comentarii, pentru că le-am dat titluri...destul de sugestive...dacă nu-s destul de...aştept propuneri:

foto 1 - grup frumos format din piticuţii de la "Prichindelul" 
 şi rockerii-elfi de la Transilvania Rock Society



foto 2 - smiles sharing



foto 3 - Uraaaaa! A venit Mosu'!



ps 2

23/24 decembrie 2010...vă mulţumesc, rockeri-elfi! Pe lângă bucuria pe care le-aţi dăruit-o copilaşilor, mi-aţi dărit şi mie ocazia să participi din on line la evenimentul acesta, care sper să atragă din ce în ce mai multe ajutoare de-a lui Santa!
...Această postare este încă o dovadă că Moş Crăciun există! Şi nu doar atât...Moş Crăciun este printre noi, în noi, iar eliberarea lui...prin share & spread aduce veselia, speranţa şi dragostea de viaţă...Iar elfii lu' Moşu' vin de peste tot! Rock on!

ps 3 - Mulţumiri speciale pentru Hora şi Ramo!



2 comentarii: