31.12.10

Pluguşor de la Green Charme rostire!:)




Aho, aho, copii şi fraţi,
Mâine anu' se-nnoieşte
Şi Eliza vă doreşte!

Sănătate din belşug,
Spor din plin la meşteşug :),
Bănălău nemiluită,
Plus dragoste împlinită!
Bucurie, voioşie
Şi NOROC BUN la noi toţi să fie!



LA MULŢI ANI!




Green Charme îl cheamă pe blogul meu, pe telefonul meu de la Mikiduţa...apropo felicitări şi să fie într-un ceas bun, pe mine pe #mirc ... demult, tare demult (nu încăpea tot...şi a rămas green_cha:P) şi pe păpuşa mea de la Doina Nistor din Braşov (o să vă scriu, poate în curând, povestea ei cu păpuşile ecologice). În avanpremiera istorisirii...faceţi cunoştinţă cu Green Charme, păpuşa...care se odihnea, în acel moment al verii 2010, pe o masă în Go In.


mie nu-mi plac mesajele stas, în care să nu-mi pun un pic imaginaţia la treabă....drept urmare, mi-am făcut un Pluguşor pentru mine, dar mai ales pentru voi, pe care l-am trimis prietenilor mei prin sms...numai celor de pe connex, că pe dialog:P nu am mesaje.

6 comentarii:

  1. LA MULTI SI FRUMOSI ANI LIZUCA !!! Frumoase urari si frumoasa postare... 2011 sa vina cu cele mai mari reusite si impliniri.... Petrecere frumoasa la trecerea in noul an ! Te imbratisez si pe ...blog !

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani cu sanatate, mult noroc si bucurie. foarte frumoasa urarea ta. sa ne vedem sanatoase in 2011 si la fel de zambitoare. te puuup!!! la multi ani Lizuco :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc....:) Va pup si va imbratisez pe toti trei...Daninho, mama si Clau! See u next year!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca ti-am mai urat si pe facebook... dar fac turul blogurilor dragi si nu pot sa te las fara comentariu. Un an nou plin de bucurii, cu multa sanatate si surprize de cele mai placute! Si sa fii si in 2011, la fel ca in 2010, suspecta de consum de amfetamine tot timpul! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Moni, la fel si tie...asa de mult imi doresc sa fiu si anul asta nou...suspecta de consum de amfetamine...all the time...desi, acum la inceputul anului mi se pare ca sunt cam obosita...Sa fie revul de vina:D?

    RăspundețiȘtergere