25.12.10

Moş Crăciun Day & Night :)



Avertisment: Acesta este ultimul articol despre Moş Crăciun din 2010!

Mă grăbesc să scriu noutăţile, pe scurt, cumulate cu ceva concluzii abramburite, marca Eliza.

Prospăciuni de ultimă oră (de fapt, vechi deja de vreo 20 ore:P)

Sunt un elf nerecunoscut de autoritatea supremă (Moşu'). Să începem povestea de adormit copiii cu întâmplarea de alaltăieri seară, numită de acum în colo...Seara pariurilor câştigate:P. Aşadar, sună Moş Crăciun aka Scufiţa Roşie aka Sânziana, la telefon. Eu îmi beam liniştită cafeaua (plătită prin primul pariu câştigat:) şi îmi spune: "A sosit aprobarea!" (pe care eu o aşteptam de o lună jumate). I-am răspuns: "Am două soluţii: să nu fac nimic...şi să mi se rupă sau să încerc marea cu degetu', că n-o fi draqu' atât de negru." Am ales varianta corectă în primul rând pentru self-esteem-ul meu şi apoi pentru frumuseţea ideii, bucuria celor cărora li se adresa surpriza şi pentru Moş Crăciun însuşi...
(hai Neo enervează-te...te şi citez de pe TW: ".. toata lumea a scris post-uri speciale de sărbători, pe bloage.. da' înca nu am înţeles de ce.. probabil din lipsă de ocupaţii .." - :P...da' tu de ce ai postat Merry Rockin’ Christmas..?:))
...aşadar între o cafea, respectiv o coca-cola cu lămâie în ea:), au existat câteva apeluri telefonice, în jur de 10...care au pus pe tapet, în pripă totuşi, planul care, conform tutoror răspunsurilor negativiste româneşti de genul: "nu se mai poate", "acum e chiar prea târziu", "de ce  nu s-a adus aprobarea mai repede", "nu avem oameni" ş.a. a fost şi îndeplinit, a doua zi, în ajun de Crăciun, în Piaţa Mare a Sibiului. Acum vă ofer o foto-ghicitoare...cauzată de neîndemânarea-mi în a ţine un aparat foto nemişcat în momentul în care se doreşte realizarea unui poze...ui, ghici cine-i şi cu ce?



A venit Moş Crăciun obosit după călătoria-i prelungită în sensul invers rotaţiei pământului, cocoşat de greutatea sacului...


Să ne prezentăm: Sunt Moş Crăciun, am 700 de ani şi vin din Laponia. HO, HO, HO!!!


Măria-sa copiluţa care i-a recitat lui Moşu' Căţeluş cu părul creţ, fură raţa din coteţ...
probabil având drept muză, barba cârlionţată care-i sălta în faţa ochişorilor curioşi.



Prima apariţie publică, pe scena Târgului de Crăciun
Duetului Gemenilor din Piaţa Mare - veţi mai auzi de el :P



Sunt Adi şi sunt RĂU!:))



Imaginea clasică a lui Moş Crăciun




Fuga lui Moş Crăciun




(Mai multe detalii: moşu' s-a făcut nevăzut...a dispărut treptat, până a venit taxiul, fără să-l anunţe pe vizitiul trăsurii care l-a adus în mijlocul copiilor. Nu remarc acest lucru cu răutate, ci vreau să vă descriu o mică răutate personală...dar involuntară. Mă întreabă Nea Sami, vizitiul cu pricina: "Unde s-a dus Moş Crăciun?" Iar eu răspund inocent şi foarte convingător: "A plecat cu taxiul, să nu-l vadă copiii că se urcă în trăsură şi să vă urmărească tot Bălcescu'! Că renii nu au pimit aprobare să vină în Piaţa Mare şi trebuie să-i întâlnească." La care Nea Sami mă întreabă: "Renii n-au primit aprobare? Dar, io cu Gina (Gina-i iapa noastră albă de 25 de ani) şi trăsura cum de am primit aprobare?" Iar elful cel rău răspunde: "E vrăjală! Chiar m-aţi crezut? M-am învăţat să inventez lucruri...Şi nu m-am putut abţine!")


SFÂRŞIT




2 comentarii:

  1. Bravo, Eliz, ai făcut câțiva copii fericiți :).

    RăspundețiȘtergere
  2. A trecut ceva timp de la Ajun... A fost o zi frumoasa pentru tine si pentru copiii care l-au primit pe Mos Craciun !!! Desi stiam povestea cu "nea Samy"...am ras,in hohote, singura, de farsa ce i-ai facut..."Renii n-au primit aprobare "!! Hi, Hi, Ce poanta draguta..de Elf !!! Acum, iti doresc un An Nou 2011...asa cum ti-l doresti: sa ai putere de munca si...inventivitate...(pentru viitoare activitati, evenimente...ce le vei organiza)!; sa ai bucurii si satisfactii pe masura lucrurilor bine facute!; sa ai sanatate...ca-i mai bune decat toate!; fericire, noroc ... (bla,bla, bla...) LA MULTI SI FRUMOSI ANI DRAGA MEA LIZARAZU !

    RăspundețiȘtergere