5.12.10

Emil Cioran - 10 MARI SIBIENI ŞI-A GĂSIT CÂŞTIGĂTORUL - MARI SIBIENI CONTINUĂ


10 MARI SIBIENI - COMUNICAT DE PRESĂ + ALE MELE COMPLETĂRI PERSONALE:)

În urma voturilor exprimate de sibieni, atât pe internet cât şi pe taloanele aflate în locaţiile partenere ale campaniei „10 Mari Sibieni”, au fost numărate un total neaşteptat de mare - 10.114 voturi.

În urma acestora cel mai mare sibian este: Emil CIORAN.

Ordinea celorlaţi mari sibieni, decisă de voturile exprimate, este următoarea: Lucian BLAGA, Octavian GOGA, Samuel von BRUKENTHAL, Gheorghe LAZĂR, Andrei ŞAGUNA, Hermann OBERTH, Ion BESOIU, Nicolae LUPU,  Teodor TULPAN.

Astfel se încheie campania „10 Mari Sibieni” dar proiectul „MARI SIBIENI” va continua şi în perioada următoare printr-o serie de acţiuni ce vor fi anunţate la momentul oportun.
Dorinţa acestei campanii este aceea de a îi face cunoscuţi pe marii sibieni din întreaga istorie a Sibiului.
Campania a început prin demersul a doi bloggeri sibieni, Răzvan Pop şi Tudor Popa şi sub patronajul Asociaţiei pentru Înfrumuseţarea Oraşului Sibiu.
În urma voturilor din luna septembrie şi din luna noiembrie aproape 25.000 de sibieni au votat pentru alegerea celui mai mare sibian.
Dorim încă odată să mulţumim celor care ne-au ajutat în reuşita acestei campanii:

PRESĂ: TV şi Radio Eveniment, Turnul Sfatului, Sibiu 100% şi jurnaliştilor Alin Bratu, Angela Carabaşu, Adela Cândea, Cosmin Chelcea, Elida Ioana Cremene, Traian Deleanu, Ştefan Dobre, Laurenţiu Sever Lup, Andrey Kobolov (ADZ), Alexandra Marcu, Isabela Paulescu, Ciprian Stăvar.

SUSŢINĂTORI ONLINE: femeiaunika.com, sibiul.ro, stirisibiu.ro, sibiunews.ro, spixii.ro, sibienii.ro

SPONSORI, SUSŢINĂTORI: Printcenter, ExpressYou, smartart.ro, hostvision.ro

LOCAŢII PARTENERE: Loteria Română, CarmOlimp, Librăria Humanitas, magazinul LaFantezie, Cafe Wien, Atrium Cafe, Oldies Pub, Supporter Pub, Old Friends Pub, Erasmus Cafe, taxi 924.

MULŢUMIRI: CSU Fans, Radu Scutea, Valeriu Obogeanu (şcoala Radu Selejan), Aurelia Roca (şcoala Regina Maria), Silviu Scrob, Rareş Budac, Emanuel Tăvală.

Mulţumim încă odată tuturor pentru sprijinul acordat!...

Iar acum e rândul meu...chit că mi-e lene iar...dacă mai amintesc de această "calitate" personală, mult-slăvită...risc să mă auto-enervez! M-am săturat s-o tot promovez...vreau să fie doar o tristă amintire şi să nu mă mai bântuie. Nu garantez că va fi chiar aşa:P!
Ok! S-o luăm cu începutul campaniei...Râzvane, mulţumesc fain de tot pentru oportunitate. Mi-a plăcut foarte mult să pot contribui la acest proiect...
Vorbesc eu acum ca şi cum ar fi trecut...dar nu! Continuăm! Regele a murit! Trăiască regele! Aştept rezultatele palpabile...la care clar de tot voi pune umărul ca şi până acum! Să nu crezi că am primit degeaba tricoul cu 10 MARI SIBIENI de la Smartgifts. Cu care m-am mândrit azi la Gală.
By the way, mâine, 5.12. de la ora 20.00, înregistrarea acesteia va fi transmisă în direct la TV Eveniment. Nu vreau să scriu rezultatele, cu număr de voturi ş.a, vreau să le vedeţi singuri-singurei...sau în grup...compact:)!
Am dat link-urile tuturor celor care ne-au susţinut drept mulţumire şi ambiţionare pentru fazele următoare ale campaniei.
Să dau şi o poză, vreţi...? Mişcată puţin ce-i drept! Din cauza emoţiilor! Restul pe facebook! Noapte bună!





Un comentariu:

  1. Iata....eu de laudat... m-am laudat (cu cadourile mele, pe blogul meu), insa sunt curios cu ce va laudati voi. Iata de ce sub impulsul curiozitatii native va invit sa va laudati cu cadourile primite de la Mos Nicolae si la randul vostru sa invitati trei prieteni (printr-un comentariu pe blogul lor) sa se laude la randul lor.
    Si tot asa...dar sa mentionati (printr-un link) cine v-a invitat! :P

    RăspundețiȘtergere