9.12.10

Darul meu pentru Crăciunul lor...




...vine de la Magazinul COSMOTE, din Sibiu, str. Avram Iancu, nr. 2, tel. 0269/222.885...:)

Aici, înconjurată de culoarea mea preferată...verdele, precum bine ştiţi, am fost ieri, 08.12 (de data asta s-a mai potrivit şi cifra...tot în materie de preferinţe:)...BLOGGERU' DE SERVICIU! Pentru cei 25 de copilaşi proveniţi din familii defavorizate, beneficiarii campaniei comunităţii bloggerilor sibieni: Darul meu pentru Crăciunul lor. Uniţi din fire, cu idei grămadă şi multă putere de muncă plusată cu voioşie, "ambalaţi" în tricouri marca smartgifts.ro şi dotaţi cu tot necesarul de promovare de printcenter.ro ... o mână de tineri neastâmpăraţi s-au decis să lumineze feţele unor copilaşi cu o droaie de cadouri strânse de la sponsorii noştri - Carrefour - sponsorul principal şi gazda evenimentului din 17 decembrieBoromir - Moara CibinBRD – Groupe Societe GeneraleIndSoft – Industrial Software, Ambient, Editura AgnosMuzeul ASTRA şi Zdrovit.

Am reuşit să mă fac (in)utilă :P...pentru 50 de lei, bani ce vor merge întru suplinirea fondurilor adunate din sponsorizări...pentru aceşti pui de om, care nu sunt atât de răsfăţaţi de soartă. Detaliile finish-ului campaniei vor veni cât de curând...keep following me, ...data este 17 decembrie, ora încă nu o ştiu, locaţia este, evident, Carrefour, numărul aflaţi în vizorul lui Moş Craciun de la Blogosferă este 25, bloggerii-elfi sunt peste 20...meseriile alese sunt diverse de mama focului...cronicile îndeplinirii sarcinilor de servici inedit vor fi postate...rând pe rând în on-line...ş.a.m.d.

Nu vreau să mă pierd în foarte multe detalii...deci, voi aplica sistemul de descriere telegrafică - atât de drag mie...START:


- ora 9 a.m. - câteva minute întârziere. stop. ajung la Cosmotele de pe A.Iancu, 2. stop. Ionuţ, Mădălina, Paula şi Cristina. stop. colegii mei de-o zi. stop. cafea 3 în 1. stop.telefoane...în general Nokia:) stop. abonamente în curs de expirare. stop. reînnoiri, rezilieri ioc.stop. service şi ambalarea telefoanelor aduse spre vindecare. stop. un brăduţ frumos cu globuri strălucitoare. stop. lucky. stop. nirvana în surdină. stop. achiziţionare cartele Cosmote Prepay, dar şi abonamente. stop. băiat sau fată? stop. persoana din dreapta imaginii. stop.



continuare. stop. calcule şi discuţii. stop. numere...fără număr, dar cu cifre:P. stop. râs cu lacrimi. stop. certificări. stop. cireaşa de pe tort...că ciocolată bună mi-a dat Paula. stop.

[ fără stop-uri de acum în colo]

Spuneam ceva despre cireaşa de pe tort:

Am plecat din Magazinul Cosmote cu o întrebare care îmi stătea pe buze de la începutul zilei: De ce mi-aş cumpăra un iPhone 4?

Şi un răspuns:
Pentru că este un APPLE....

... iar iPhone 4 changes everything. Again. FaceTime - phone calls like you've never seen before, Retina Display - the highest-resolution ever on a phone, Multitasking - done the right way, HD video recording. Shoot. Edit. Share. All in HD.

Mulţumesc frumos în numele meu personal, al copilaşilor care vor sări de bucurie la primirea cadourilor şi în numele colegilor mei, bloggeri, care au iniţiat această campanie!

ps...am o poză din câmpul muncii...o dovadă...nu-mi place...dar totuşi tocmeala-i tocmeală:P...

pps...eroare de ataşare foto. Nu mă credeţi? Citez din blogspot:

"There was an error!".

Details:
The feature you requested is currently unavailable. Please try again later.




Am reuşit!


4 comentarii: