17.12.10

Darul meu pentru Crăciunul lor 2010 - ho, ho, ho vine Moş Crăciun...+ la plăcinte codreneşti înainte

...astă seară (vineri, 17.12.2010)...la ora 18.00 în Carrefour...unde vă aştept pe toţi, voi, prietenii mei!

Veseli nevoie mare, mulţumiţi peste măsură, în susur de colinde, bucuroşi că l-au întâlnit pe Moş Crăciun şi încărcaţi cu daruri de la sponsorii şi bloggerii noştri extrem de activi...aşa vor pleca din Carrefour cei 26 de copilaşi pentru care sărbătorile de iarnă vor avea a nouă semnificaţie, sub semnul umanismului. Aceasta a fost campania Darul meu pentru Crăciunul lor, creată de Organizaţia Naţională a Bloggerilor din România pentru un Crăciun mai fericit, luminat de poveste (+ poveştile noastre, ale celor care mânaţi de bucuria lucrului bine făcut, deosebit de util şi aducător de speranţă, au contribuit cu mult drag la finalizarea acestui al doilea proiect pentru comunitate, marca ONBR). Dacă sunteţi curioşi de am sau nu dreptate în această privinţă, mâine este momentul să deschideţi larg ochii, să contribuiţi prin emotions sharing la evenimentul final al campaniei din acest an - Darul meu pentru Crăciunul lor - ediţia I. Vă aştept, începând cu ora 18.00 la Carrefour, alături de copiii de la Arapamesu, bloggeri, sponsori, într-un cuvânt alături de prietenii aceleiaşi cauze.

Nu, n-am uitat...nu vă mai ţin în suspans cu raportarea serii de ieri...când, am primit un telefon: "Eliza, ştiu că mi-ai spus de proiectul tău şi al pretenilor tăi bloggări. Eu aş vrea să particip la această campanie...Vreau să ajut!" La care eu, răspund, cu lenea-mi obişnuită, dar dusă până la capăt, doar rareori: " Dar eu mi-am făcut prestaţia deja, pentru magazinul Cosmote." El, insistent (ce mă bucur): "Dar nu mai aveţi nevoie de sponsorizări?" Aici brusc lenea şi comoditatea dispar, planul e imediat făcut şi pus în aplicare. Let's see how! [Dar rămânem la faza telegrafică, da?]

Ora 17.30 - chem taxiul 924 la Cappa, pe Mitropoliei. stop. aşteptat 15 minute în ger. stop. era una dinrte cele mai solicita(n)te seri. stop. direcţia Shopping City. stop. ora 18.05 ajung la destinaţie. stop. merg la dispecerat, iau aparatul lăsat de Anca. stop. ies din Mall şi mă las purtată de mirosul aburilor dintr-o căsuţă, care m-aştepta cu multă căldură şi.... stop.

                                                                              

...am intrat. stop. virşli de Brad. stop. probabil al doilea produs românesc, recunoscut la nivel european după magiunul de Topoloveni. stop. plăcinte codreneşti. stop. cu brânză dulce şi stafide. stop. cu cartofi. stop. cu varză. stop. cu brânză şi mărar (pe una am mâncat-o, în ciuda tuturor piedicior, grabă, frig şi tremurat acut - am ieşit doar în tricoul campaniei să fac poze afară în frig. stop....se cere poză şoadă. nu?). stop...


... şi bineînţeles suc de mere. stop


[cer pauză de telegrafiere...se poate...că am nişte detalii a-ntâia: Sucul de mere ”VITAL” este fabricat în Romania, în Ardeal, din mere romaneşti de calitate. Sucul de măr cu pulpă este de patru ori mai sănătos, comparativ cu cel limpede, fapt dovedit ştiinţific. Conducatorul echipei de cercetători de la Universitatea din Wroclaw, Polonia, a declarat că în urma unui studiu care a comparat sucul de mere (limpede şi tulbure) a descoperit faptul ca sucul de mere tulbure are o concentraţie de polifenoli de patru ori mai mare comparativ cu sucul limpede. Sucul tulbure, pe lângă aceste beneficii aduse sănătăţii, are şi un gust mai bun, şi o consistenţă crescută, lucru foarte important pentru consumatori. Sucul limpede depăşeşte ca volum de vânzări sucul tulbure datorita faptului ca unii consumatori percep sucul tulbure ca pe un suc cu impurităţi. Procesul de limpezire a sucului de măr îndepartează componentele benefice pentru sănătate conţinute în pulpa fructului de mar. Producătorii  preferă sucul limpede din raţiuni comerciale, datorită termenului de garanţie mai mare şi a posibilităţilor de depozitare şi pastrare în condiţii obişnuite (faţa de temperatura scazută în cazul sucului tulbure) a sucului limpede.]
 
Mor de somn...să nu uităm totuşi despre cea am început să scriu: Mulţumesc Răzvan - SC MarCos SRL...căsuţa cu bunătăţi de la intrarea în Hypermarket-ul REAL...pentru contribuţia ta, voastră (ioi, era s-o uit pe Gabi...trainer-ul meu, te pup Gabi).
 
 
Şi nu uitaţi fiecare produs poartă marca FABRICAT ÎN ROMÂNIA!!!
 

 


PS: Care mai pofteşte, care mai doreşte???

PPS Am uitat să vă spun, că după ce s-a terminat operaţiunea "plăcinta", am ajuns la întâlnirea cu Secret Santa al Blogărilor...impregnată cu miros de...plăcinte proaspete şi virşli.

2 comentarii:

  1. Heeiii ! Plimbareatzo ! De-astea-mi esti !!! Acum am vazut ce experientze ai avut... Dar cu iesitul in tricou..pentru poza shoada..nu sunt de acord. N-ai facut bine... Pe frigul asta... Am vrut s-ajung si eu la ora 18, dar din pacate am avut ceva de rezolvat, care nu a suportat amanare. Vei scrie pe blog si voi vedea cum a fost...Cred ca totul a fost super.. Astept povestile... Tre' sa ma duci si pe mine la Casutza fermecata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere