7.12.10

Cadourile mele de la Moş Nicolae...2010



De ce mi-a fost frică, n-am scăpat...Gigelitatea m-a provocat încă o dată să-mi divulg cadourile...primite de la Moş Nicolae anul asta. Citisem postarea şi m-am gândit, "Dă, Doamne, să nu mă întrebe nimeni, că nu cred că am primit ceva şi mă fac de ruşine!" Înainte să dau cu zarul (scz...asta era din Monopoly:) le arunc mănuşa provocării la micile (sau poate mari:P) secrete de Moşului...lui Daninho, Tavya şi Ralucăi (deşi mi-e cam frică de o lipsă a răspunsului...dar, hai să văd, s-ar putea să am surprize...:)
Gata...am dat cu zarul...şi mi s-au revelat cadourile...e prea de dimineaţă să intru în detaliile lor şi mi-e teamă (că nespălându-mă pe faţă încă), cu liniuţe, că mă grăbesc să-mi beau cafeaua şi să plec la muzeu:

[Moş Nicolae a început să vină cu cadouri...de ceva timp...culmea că înainte a venit Moş Crăciun cu aparatul Fuji...(haotisme, ce mai veste-poveste) - deci, aşteptaţi-vă la varianta aleatorie]

- în 3 decembrie am primit revista Force Tourism în care Muzeul ASTRA este invitat (de bază) şi io am dat tot ce am putut (informaţii, poze şi suflet) în ultimile luni, perioada de pregătire! Felicitari Beatrice şi echipei tale...Mă bucur de acest cadou de Moş Nicolae...care a însemnat multă muncă, însufleţire şi motivaţie + oameni faini!



- tot în această categorie de cadouri consider şi stabilirea rezultatelor campaniei 10 MARI SIBIENI, în 4 decembrie. Este vorba tot despre muncă, distracţie, prieteni, popularizarea culturii, evenimente şi planuri de viitor.



- expoziţia noastră nouă "Naşterea Domnului" - Casa Artelor, vernisată în 4 decembrie, cu avanpremiera pentru grupul de infotrip-ul Force Tourism (presă centrală, agenţii de turism şi tour-operatori) face parte tot din acestă pleiadă de daruri. De această dată e un cadou pentru marele public...din Sibiu şi de aiurea. Pe mine mă impresionează....Faină...


Sunt mai multe.....am uitat jordiţa...Da, am primit-o pentru că nu sunt cea mai (cu)minte persoană pe care o cunoscp:P!

PS Cipi, vezi să nu mă ai pe conştiinţă că m-ai făcut să întârzii la servici. Nu uitaţi de tricoul campaniei " Darul meu pentru Crăciunul lor", că-mi trebuie mâine la Cosmote!


8 comentarii:

  1. si mie mi-era frica sa nu ma provoace cineva :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus Eliza, :)
    Mersi tare mult că te-ai gândit la mine!:)
    De ce crezi că nu aş răspunde la întrebarea adresată?
    Şi pe la mine a trecut Moşu` :)
    La fel ca atunci ca atunci când eram copil, mi-a adus cărţi şi dulciuri.
    Titlurile şi tipurile s-au schimbat însă. :)
    Deci Moşu' a trecut şi mi-a lăsat Istoria secretă a lumii – Jonathan Black şi Simbolul Pierdut- Dan Brown :)
    Să nu uit…şi Haribo :)
    Nota Bene: Fără jordiţă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am completat chiar şi ultima postare cu detaliile precizate :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti mare figura :) Inca lucram la tricou...cred :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Completarea la provocare :)
    Îmi aduc aminte, în primul rând, de cărţile de colorat şi de cele gen "Şoricelul vrăjitor". Portocale şi nişte "medalioane" de ciocolată învelite în staniol şi hârtie. Mihaela, cred. Şi jordiţă;
    Apoi au urmat basmele. Petre Ispirescu, fraţii Grimm,Hans Christian Andersen, poveşti ruseşti, etc. Portocale, eugenii şi jordiţă;
    Apoi, Alexandre Dumas, Jules Verne,Agatha Christie. Portocale, napolitate "Margareta" şi mai multe jordiţe;
    Apoi Moliere, Eliade, cărţi-premii.Mars şi multe, multe, jordiţe;
    În perioada facultăţii, Mos Nicolae (de altfel şi Mos Crăciun sau Iepurasul)punea umărul şi el la "clădirea viitorului măreţ" şi îmi aducea numai titluri currciculare. Probabil că încerca să îmi sugereze ceva :)) Şi jordiţe;
    În general, Mosu, atunci cand mă aude că zic de vreo carte, că mi-aş dori să o citesc, isi notează repede si cu prima ocazie mi-o serveşte pe tavă. Aşa ne-am obişnuit. Eu şi Mosu.
    Apoi la dulciuri, e simplu. Dacă are ciocolată sau e pe bază de "jeleu" e de mine.
    Fără jordiţe :) Mai nou :)
    Portocale bune nu am mai mâncat din copilărie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Heii ! Salut.... Azi, întâmplător,m-am întâlnit cu cei doi MOŞI... Nicolae şi Crăciun... Şuşoteau ! Mi-au spus că au un plan comun în ceea ce te priveşte pe tine...N-au avut cum să-l pună-n aplicare înainte de 6 decembrie ...şi să-i aştepţi pe amândoi pe la 20-24 decembrie... Ei ştiu că eşti o persoană cuminte şi cu minte ! Nu te-au uitat...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel putin o parte din echipa lui Beatrice iti multumeste pt colaborare si timpul fain petrecut impreuna. Fiecare experienta conteaza..pe unii ne aduce mai aproape , pe altii ne indeparteaza...sper sa avem ocazia sa ne vedem cat mai des si sa colaboram pe cat mai multe proiecte.
    Numa' de bine sa auzim!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Raluca - Foarte fain...da, parca se numeau Mihaelasau Piticot?!? Nu mai stiu! Jorditele parca totusi erau un lait-motiv:) Se vede clar diferenta! Jeleurile...nu pot scrie despre ele...fara sa imi lase gura apa!
    @Mama...esti o norocoasa ca mi-ai intalnit Mosii Nicolae, resprectiv Craciun! Si io sunt norocoasa...ca intru in planurile lor:)!
    @Adela - Cu multa, multa placere...anytime! Abia astept noile provocari de proiecte frumoase cu experiente noi si multe satisfactii!

    RăspundețiȘtergere