14.11.10

#hmeet 2 - proiecte, idei, oameni faini şi ploaie de bere (după eveniment)

Încep cu mulţumirile de rigoare:) pentru Cosmina, fără de care n-aş fi fost cu voi ieri la Atmosphere...la cea de-a doua întâlnire #hmeet: bloggeri, twiterişti, proiecte noi, dar şi mai vechi, antreprenori, oameni faini, ce mai vorbă-poveste:) N-o să iau nimic în ordine...iau totul cum mi se va derula aleatoriu printre amintirile proaspete...şi la care nu am avur timp se reflectez prea mult. Că n-am fost prima cu "raportul întâlnirii" înseamnă doar că lenea de care va vorbeam...abia începe să dispară, deci această postare poate fi considerată cvasi-spontană.
Acum, ca să mă organizez, cât de cât, mă întreb, neexhaustiv: Ce mi-a plăcut tare? Mi-a plăcut că m-am întâlnit cu prietenii noi sau mai vechi din blogosfera sibiana (Tudor, Moni, Brylu, Maria cu cărţile, Daninho, Ciprian, Răzvan, Victor, Co ş.a. pe care în spontaneitatea mea actuală:P nu mi amintesc....sorry) Apoi, mi-am cunoscut la punctul Get followers, pe prima persoană interesată de blogul meu:) Încântată de cunoştinţă! La capitolul proiecte noi pentru mine se încadrează bineînţeles promocarea Muzeului Astra pe http://comoaranoastra.ro/, un site care nu trebuie omis...De mâine mă apuc de treabă...:) Mi-am amintit instantaneu de discuţia cu Bogdan Crăciun, care a picat chiar pe fondul discuţiei despre Moş Crăciun-ul meu din 3 noiembrie. Vedeţi cum se leagă numele şi foto-blogul lui Bogdan de cadoul meu...:)!
Acum mă grăbesc să plec la baschet!
Rămân datoare în zilele urmăatoare sau poate astă-seară se povestesc despre Vlad Părău şi Prietenii Mocăniţei (ale cărui idei mi-au plăcut să vă spun si de ce...) Prin anul 2000, io cu gaşca de la Forumul German de Tineret ne-am suit în mocăniţă şi am luat-o sper Agnita...Ne-am distrat, am cântat la chitară...am văzut Valea Hârtibaciului...de care m-am îndrăgostit...râul strălucea în soare, verdele era atât de cred, iar caii...o mulţime de cai îşi fluturau coamele, alergând paralel cu trenuleţul nostru! De aceea, cred că trebuie să încercăm să refacem ceea ce a fost frumos şi e al NOSTRU....O să mă înscriu la voluntarii Prietenii Mocăniţei...Uite că am scris! Şi Brylu...îmi place foarte mult ideea calendarului tău...al nostru...http://www.calendarulmeu.ro/ şi o s-o promovez, pentru că merită! Iar ţie, Maria Şpan, nu pot decât să-ţi mulţumesc pentru felul în care ai vorbit, atât de convingător, atât de frumos despre Astra Film. Despre Poken scriu mai târziu şi mai lung...azi pun doar o poză...trebuie să îmi analizez părerea:P! Chiar io să nu scriu despre 10 MARI SIBIENI, mi se pare că am scris prea mult:P??? Vreau să văd finalul...Tudor, era să uit să scriu că m-a impresionat ce a spus Otto Czekelius: "Că am reuşit să împiedic, a fost mai important decât ce am realizat."
L-am lăsat pe ultimul loc..pe Ciprian Drăghici...nu de alta, pentru că cu el va trebui să vorbesc primul...despre "Darul meu pentru Crăciunul lor", miercuri, da? Tot atunci Asociaţia...Idei sunt gârlă! Gata....am întârziat!


HAI CSU!


3 comentarii:

  1. Eliza, cat te mai invidiez eu ca ai de-a face cu atatea evenimente sociale faine..si mai ales ca ai ocazia sa intalnesti oameni faini, bravo voua!..o sa va urmaresc activitatea mai indeaproape:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi cazul...nu crezi? Ne vedem la urmatoarea seara sibiana?...te anunt eu cand va fi, mai spre sfarsitul lunii...parca ultima joi din luna in Cafe Wien...dar nu e o regula...Razvan ma poate contrazice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa..pe cuvant , o sa trec peste orice si o sa vin..it's a promise! Spor la treburi si o zi faina!

    RăspundețiȘtergere