24.10.10

:)) zambiti, va rog...daca nu cumva va stricati de ras!

Am primit un banc pe mess...io care nu stau pe mess...decat busy...trebuie neaparat sa va fac sa radeti...asa cum am ras eu acum 10 minute!

"Base in masina cu SPP-istul. Intr-un sat calca o gaina. Base: Las` ca vorbesc eu cu taranul si ii explic ca a fost un accident nefericit. O sa ma inteleaga - doar sunt presedintele tarii. Dupa cinci minute Base se intoarce batut mar. Pleaca in tromba mai departe. In satul urmator masina calca un porc. SPP-istul: Sefu`, las-ca merg eu la taran sa-i explic. Dupa zece minute se intoarce cu doua damigene de vin si o putina de branza. Base. -Ce i-ai spus, ma? SPP-istul: - Ca sunt soferul presedintelui si ca l-am omorat pe porc. M-a pupat si mi-a dat astea!!!"
 
:))

Un comentariu:

  1. Buna,

    blogul tau a fost desemnat ca fiind unul din cele mai active din blogosfera sibiana. Felicitari!
    Ridica-ti premiul de pe Citadela Sibiana (http://gigelitatea.blogspot.com)

    RăspundețiȘtergere