18.9.10

Fortune...

Aş fi putut să-mi denumesc altfel postul...dar, prea mult mi-a plăcut şirul de 11 cuvinte (conincidenţă..:)...nu există asemenea animal...spunea frai-mio, cand eram mici), ce apare pe translate.google.ro...pentru fortune: Avere, Noroc, Bogăţie, Şansă, Bun, Soartă, Întâmplare fericită, Destin, Stare, Agoniseală, Ban ... Toate acestea nu-mi sunt în buzunare, nici în bancă, nici îngropate în locuri ascunse, dar le am...bine adunate, monitorizate şi împărtăşite cui vrea să mă asculte şi să mă citească :P, in amintiri, hohote de râs, poate şi câte-o lacrimă de nervi sau, pur şi simplu, de tristeţe (depinde de caz). Aici vroiam să ajung...Am câteva lucruri de adăugat la capitolul "Monitorizare a trăirilor"...săptămâna 13-19 septembrie :)
My precious...:)
1. Luni...am ajuns la Galeriile de Artă Contemporană, de pe strada Tribunei, unde era un vernisaj inedit...fain...Bună treaba cu events-urile Facebook-ului...În seria Office Exhibitions, şi-a facut loc şi Papergirl Sibiu, iar expozitia poate fi vizitata până în 24 septembrie...Apoi în 26 septembrie, lucrările expuse vor fi distribuite de o echipă de biciclişti, care  vor fi prezenţi la ora 17.00, în parcarea din Piaţa Mică! Mai multe detalii aveţi aici: http://www.modernism.ro/2010/09/10/papergirl-in-sibiu/ M-am simtit foarte bine...multumesc lui Madi Barduş si doamnei Liviana! Iată şi o impresie la cald...după ce am postat poze pe FB: Eu - "Azi dimineata nu stiam ca voi ajunge la acest vernisaj...dar, priviti, tabloul verde, cel mai de sus...si hanoracul meu...nu-i asa ca se potrivesc...:) Doamne, ce mi-as dori tabloul! Madi...te rog frumos, scrie-mi cine e autorul." Acum răspunsul ei: "Îţi şoptesc cine-i autorul, cum sa nu: il cheama Spaniol Ovidiu, studiaza arte in Amsterdam. Si nu, Spaniol nu e o porecla."
2. Întâlnirea bloggerilor sibieni, implicaţi în proiectul #prinSibiulMeu, pentru a stabili ultimele detalii ale evenimentului din acest week-end. Era (e) un proiect frumos, un info-fun trip, destinat promovării "bogăţiei" noastre - SIBIU-ul, care a fost dat peste cap din ignoranţa crasă, nici până acum, motivată şi lipsa oricărei urme de bun simţ a d'şoarei Corina Georgescu...îi zic aşa că nu-i ştiu starea civilă, iar comportamentul ei neserios pare cel al unei fete la pubertate, care habar n-are nici ce vrea şi nici pe ce lume trăieşte. Cei vizaţi, nici măcar nu au fost anunţaţi că proiectul se va ţine, în ciuda tuturor pregătirilor făcute de noi (Brylu, Răzvan, Maria, Tudor, Eliza, adică io...) Iar noi am primit vestea anulării vizitei programate să înceapă în 17.09, doar în 16.09, deci cu o zi înainte...Aici, dacă simţiţi nevoia:), aştept comentarii...Mai scriu un singur lucru legat de  proiect...L-am postat ieri pe facebook: "Aşa mă simt după intalnirea de aseară...se simte tristeţea, dezamăgirea, enervarea mocnită...dar şi speranta! Pentru că am invatat o lectie...pardon două...să nu imi las ţigarile pe jos, lângă mine, atunci cănd vorbesc la telefon:)...şi să nu mă bazez pe alţii...când pot (putem) singură (singuri), cu propriile forţe..." - Melodia stării mele de ieri.
Mai vreau să spun ceva. Nu a murit proiectul #prin SibiulMeu! Această situaţie naşpa i-a adus o nouă forţă!
3. Concertele de ieri seara şi rock party-ul de dupa din Art Cafe. A fost tare fain....m-am întâlnit cu prieteni, pe care nu i-am mai văzut de ani de zile sau de cateva zile:) Numărul 11 a capatat rezonante noi...valabile pentru toţi:)...şi vorbeam de ani, în acest caz! Ora de Foc a început la ora 9:) (http://www.myspace.com/oradefoc) Mi-a fost tare drag să mă întâlnesc şi să îi ascult pe So, Nutz, Maria şi Grig...mai ales că îi cunosc din 2008, când i-am avut invitaţi la Noaptea Muzeelor, in Muzeul in aer liber din Dumbravă...:)
Run, run, run
Apoi, au urmat Krista, Ati şi Furo -The Silver Shine (http://www.thesilvershine.com/). Krista, m-a impresionat prin felul in care parca mangaia corzile contrabasului...Si Ati...prin tot, pasiune, mobilitate, voce, energie...Iar despre şedinţa foto de după concert...o vom vedea cu toţii cand Alexandra, fotograful nostru...va face ultima mutare:)! Multumesc Hora, multumesc Transilvania Rock Society! Am avut o seara forja...Super-strong! Si era sa uit....10x a lot, Ema...Hei, 11 ani, laitmotiv...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu