28.6.10

Ziua Sugarului Sibian - editia a V - a - 4 iulie 2010 - Muzeul in aer liber - Etno Tehno Parc


Uite ce bine e sa ai blog...Pot sa fac promovarea Zilei Sugarului Sibian, in stil neoficial si cu mult mai mai multa energie, special pentru prieteni. Poate ca stiti, poate ca nu...dar eu lucrez la Muzeul Astra de 5 ani si aproape doua luni. Fac multe...n-am intrat pe pile si am aflat ca am fost angajata pentru ca am fost prezentata, drept "om bun la toate":). Dar, ca sa nu ma pierd in amanunte, am o intrebare: Va spune ceva faptul ca Ziua Sugarului implineste un cincinal:)? Mie da...e "bebelusul" meu care a crescut...si va mai creste...Daca veti avea curizitatea sa rascoliti un pic blogul meu...cam pe la data de iulie 2005, veti vedea cum a decurs prima editie. Dar acum sa revenim la oile noastre...daca e promovare, atunci sa aflati cu totii ce va fi...program, afis si alte cele....Si indemnul, din suflet! Va astept!

Se apropie cu paşi repezi prima duminică a lunii iulie, zi aşteptată de toţi părinţii şi bebeluşii sibieni, pentru că Muzeul „ASTRA”, respectând tradiţia anilor trecuţi vă invită să participaţi, și în acest an, la “Ziua Sugarului Sibian”, sărbătoare, care a debutat pe data de 1 iulie 2006 şi, bucurându-se de un real succes, a ajuns la cea de-a cincea ediție. Acest eveniment inedit a stârnit interesul unui număr mare de mămici şi tătici, care nu au ezitat să-şi demonstreze aptitudinile în cea mai grea meserie, cea de părinte, iar bebeluşii, mai cuminţi ca niciodată, şi-au gângurit planurile de viitor, care, bineînţeles, au fost premiate aşa cum se cuvine.
Vă aşteptăm în 4 iulie 2010, la Etno Tehno Parc din Muzeul în aer liber, la Ziua Sugarului Sibian, între orele 10.00 – 18.00. Intrarea este liberă pentru părinţi şi copiii cu vârsta cuprinsă între o zi şi trei ani!

Eliza Penciu
CNM ”ASTRA”

Un micutz program va deranjeaza sau va ajuta:P?

PROGRAM
ZIUA SUGARULUI SIBIAN
ediţia a V-a
Muzeul în Aer Liber, Etno Tehno Parc
4 iulie între orele 10.00 – 18.00


ora 10.00 – Deschiderea oficială
Orele 10.00 – 10.30 – Înscrieri pentru următoarele concursuri:
 Cross-ul Bebe (copii între 0 şi 12 luni)
 Cross-ul Bobocel (copii între 1 şi 2 anişori)
 Concursul Mămica Ştie-Tot
Orele 10.30 – 11.15 – Cross-ul Bebe
Orele 11.15 – 12.15 – Concurs Mămica Ştie – Tot
Orele 12.15 – 13.00 – Cross-ul Bobocel

PAUZĂ INTERACTIVĂ, ÎNTRE ORELE 13.00 – 16.00
(DANS, MUZICĂ, JOCURI, DESEN ŞI VOIE BUNĂ)

Orele 15.30 – 16.00 – Înscrieri pentru următoarele concursuri:
 Miss & Mister Bebe (copii între 0 şi 12 luni)
 Concursul Tăticul Priceput
 Miss & Mister Bobocel (copii între 1 şi 2 anişori)
Orele 16.00 – 16.25 – Mister Bebe
Orele 16.25 – 16.50 – Miss Bebe
Orele 16.50 – 17.15 – Concurs Tăticul Priceput
Orele 17.15 – 17.40 – Mister Bobocel
Orele 17.40 – 18.00 – Miss Bobocel

Stand www.copilulsanatos.ro:

Înscrieri pentru grup demonstrativ (elemente-exerciţii psihoterapeutice) în vederea dezvoltării abilităţilor empatice şi capacităţii relaţionare părinte –copil)

Orele 10.00 – 12.30 – MASAJUL BEBELUŞULUI (demonstraţii individuale):
tehnici de masaj pt. relaxarea bebeluşului, calmarea colicilor, prevenirea diferitelor deficienţe de dezvoltare
Orele 10.15 – 10.30 – BEBEGYM (gimnastică mamă-bebe, maxim 5 echipe mamă – bebe)
Orele 13.00 – 13.30 şi 15.00- 15.30 – Grup demonstrativ (exerciţii – elemente psihoterapeutice) în vederea dezvoltării abilităţilor empatice şi capacităţii de relaţionare părinte – copil
Orele 17.00 – 17.15 – GIMNASTICA GRAVIDEI (clase de lucru, min 5 gravide):
exerciţii de tonifiere a organismului în general şi, în mod special, a grupelor musculare implicate în naştere, pentru un travaliu mai scurt şi mai nedureros)


Intrarea este liberă pentru părinţi şi copiii cu vârsta cuprinsă între o zi şi trei ani!

PARTENER: HAPPY BELLA
SPONSORI: GENERALI, GRĂDINIŢA HELEN DORON, CLINICA DE PEDIATRIE GYNEPRO MEDICAL, ASOCIAŢIA BABY CARE, NESTLE ROMÂNIA, WWW.COPILULSANATOS.RO, LUMEA COPIILOR

Ne vedem in 4 iulie!

7 comentarii:

  1. Tu Eliza, ce-i cu laptop-ul ??? Reiau....
    Sigur ca ne vedem... Sa-ti creasca "bebelusul" mare !... Sa ne vedem si cand va-mplini 50 de ani !!! Iti dai seama ca aceasta urare este si pentru MINE !!! ZIUA SUGARULUI... La multi ani la aniversarea a 5-a ! Si... succese in continuare ! Cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, mama! Sa creasca...sa-nfloreasca! Si sa fie vreme frumoasa! Si bebelusii si parintii sa fie toti multumiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa va traiasca bebelusul!
    felicitari pentru initiativa si sa aveti un eveniment reusit!
    si vremea sa va ajute..

    am transmis un mail pe office@muzeulastra.ro cu o propunere de parteneriat pt eveniment

    mi-as dori sa nu fie prea tarzie interventia mea

    e vorba despre o actiune caritabila in sprijinul unor copilashi

    toate cele bune,

    alina.predescu@asociatiamame.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Alina! Astept sa ma sune colega tu...sper sa poata vani la ora 9 a.m. in Muzeul in aer liber, chiar la intrarea principala, la Centrul de Informare Turistica...sastabilim faza cu afisele! O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, am fost acolo de la 10.15 si am stat pana la sfarsit (fara o ora jumate, pauza de masa):) Suntem o familie care s-a distrat pe cinste, care a participat la toate categoriile de concurs si ... o familie de premianti :) Ana-Maria (locul I la Mamica Stie-Tot); Andrei-Razvan (locul II la Mister Bebe); Valentin (eu, locul III la Taticul Priceput). Sa ne revedem cu bine la anul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca tot ne-am distrat pe cinste in familie...postarile si felicitarile le facem tot in familie.
    Ne=am bucurat ca ziua de ieri am petrecut-o impreuna cu distractie si voia buna.

    Felicitari pentru organizare si pentru implicare!

    Cu mult drag,

    Ana-Maria Micu

    Pozute aici
    http://family.webshots.com/album/578103004JxqZBk

    RăspundețiȘtergere
  7. @Valentin si @Anamaria...ma bucur tare tare...deci e clar, la anu' o s-o facem si mai lata. Eu cred ca editia din acest an, acum la cincinal a iesit fain, copilasi nenumarati (pe parcursul intregii zilei au venit in muzeu cca. 700 de mititei intre 1 zi-2 anisori) si super-veseli, parinti (ca voi, de care nu poate nu nu-ti fie drag) si bunici. Si ma bucu foarte tare! E foarte normal sa imi placa sa lucrez aici, la Muzeul Astra, cand job-ul imi da atatea stari sufletesti frumoase...si nu doar mie, ci si celor care au parte de ele si carara le sunt adresate! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere