8.6.10

10 Mari sibieni


Razvan C. Pop (www.razvanpop.ro), impreuna cu Tudor St. Popa (www.cemerita.ro) si sub patronajul Asociatiei pentru Infrumusetarea Sibiului, Razvan Pop va prezinta un proiect ce speram noi va trece din spatiul blogosferei in cel public, in agora urbana.

Va propunem sa alegem cei mai mari 10 sibieni.

Sa va explic ce se urmareste cu acest proiect. In primul rand, sibienii sunt invitati sa isi aleaga cel mai mare sibian. Cand ne-am gandit la cel mai mare sibian, ne-am gandit la cel mai mare sibian din istorie, incepand cu calugarii secolelor medievale si finalizand cu artistii contemporani, dand un exemplu.

Si acum e randul meu sa mai adaug cate ceva. M-am alaturat proiectului de la inceput, dar, probabil din cauza prea multor preocupari, care-mi umplu timpul, dar si din cauza principiului meu no 2 - Festina Lente (care, in acest caz se traduce prin titlul melodiei de le Slang - Lenea (http://www.youtube.com/watch?v=v0-U5Cxgngw)...nu am facut nimic! Dar voi face! Lectura placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu