19.9.09

Imbatranesc...si-mi pare rau...


Intre 13 si 19 am fost inchisa. Pentru inventar. Gestiunea Eliza. Am deschis sertarele...am revazut amintirile vechi si noi, le-am numarat (sunt multe) si mi-au dat numarul corect. Pardon...deschizand unul din sertare, am avut surpriza sa descopar amintiri din viitor. E foarte ciudat...innebunitor...nu erau acolo la ultimul inventar...si nu stiu cine le-a pus acolo. Sa fie vise? Hmmm.

M-am autoevaluat (m-am cantarit). Am vazut ca greutatea proprie-mi persoane a fost oscilanta...de la maxim 58 de kg in clasa a 11-a (doamne fereste) la minim 45 kg in 2004 (iar doamne fereste-ma de depresii cu iz anorexiac), am ajuns la o medie de 56...in scadere iar!!!!! De prea multa "bucurie"! E in discutie perioada din clasa a noua, incoace! Deci, greutatea e relativa...in functie de aburii alcoolului (sa il ia dreaqu de bun ce e...vin fiert in cani de lut ciocnite intre prieteni!!!), cand simt ca zbor si aburii obsedanti ai realitatii care ma fac una cu pamantul. Mama Geea!

Ce-am mai inventariat? Muzica...nu! E la locul ei in asteptare! Cisnadia? Am evaluat-o si pe ea...O urasc! E goala! Fara substanta! Fara culoare! Prea multe vorbe in vant si prea putine...fapte!

De fapt...mi-am amintit...mi-am analizat, in cele mai mici detalii caleidoscopice, sentimentele. Si n-am gasit nimic....s-au dus toate pe apa Sambetei. Nu cred nimic, nu cred in nimic, nu vreau nimic.

De acum in colo nu mai fac inventare. M-am saturat. Degeaba scriu ca nici eu nu inteleg si nici nu vreau sa ma inteleg...si sa nu indrazneasca nimeni sa ma inteleaga, ca-i bai! Asa...si dupa ce am terminat Inventarul...cu o bucurie rauvoitoare, Eliza a ars tot! Intr-o mare palalaie!!!! Cu flacari multe multe si jar fierbinte! Ca ea!

In concluzie plec in Austria in 2 decembrie....si voi vorbi in limba germana...ca sa continui sa nu ma inteleg nici io pe mine, nici nimeni pe mine....Auf Wiedersehen!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu