19.9.09

Culegatoarea


Am cunoscut doi Oameni Mari. Tatal si Unchiul Anastasiei Mateevna Fedorovna. Multumesc pentru vodka Sankt Petersburg si Finlandia (fac reclama volens-nolens). Multumesc pentru arhiva de bancuri...provenita din varii surse. Cine se stie...oricum e filmat. Am avut iar succes (cat de cat, chiar daca nu stiam intriga de la bancul cu maimuta data de toti peretii...am inventat-o).

Astazi...implinesc o varsta...sase (6) ani de placeri. Care s-au terminat sau sunt in curs de definitivare, dar vor continua...conteaza foarte mult persoana, dar acum am atat de multa incredere in mine, incat nu vad nici un impediment pentru a avea puterea sa ma dezvolt eu insami in diferite, socante si neprevezute situatii.

Vroiam sa imi incep pledoaria cu...timpul nu mai are rabdare. mai sunt doua zile si voi reveni in ale muzeului aluviuni. Tic-tac-tic-tac....secundele trec, eu imbatranesc, dar fumez in continuare, pana ajung din stravezie ...cuneiforma!!!!!

Despre dorinte...nici vorba! Ma duc la rusi, ma duc la Odessa, imi construiesc...prea rar si incet arborele genealogic si sper si intr-un Berlin ratacit prin luna lui Martisor.

Naluca nu a disparut...ba chiar mi-a revenit in visele de azi-noapte, cand simteam cat de fina ii este epiderma....Fara valuri, doar lumina intr-un intuneric obscur, dar cald, ca de obicei. Ma retrag in fantezie...nu pentru mult timp!


Scris de 20 de luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu