19.9.09

Aberatie la cererea publicului


Astazi nu ma pot intelege. De ce a trebuit sa treaca aproape o luna si ceva fara sa scriu despre una dintre cele mai faine luni...cea a lui Martisor, care a trecut ca si cum n-ar fi fost? Si totusi...a trecut. Incepand cu 1 martie...a urmat apoi Berlinul meu drag. Am mangaiat Zidul, printre gratiile de protectie, am fost partasa la greva mijloacelor de transport a carui antidot a fost bicicleta Annei...am stat la standul Sibiului la Targul de Turism de la Berlin si, volens-nolens, am inceput un mic razboi cu prietenii mei de la primarie. Mi-am pus si anumite intrebari. Ca de exemplu: Chiar daca Berlinul se lauda cu piste bine pietruite cu caramizi rosii pentru biciclisti si desi acestora li se acorda un statut special printre participantii la trafic, de ce pe aceleasi piste mai sus amintite cainii nemti isi fac zilnic nevoile fiziologice, descoperibile din 10 in 10 metri, iar stapanii lor nu se ingrijesc sa le acopere urmele...poate tot dintr-o ura bine ascunsa impotriva acelorasi biciclisti...? Ce noroc insa ca sunt rac, iar instinctele si simturile extrasenzoriale imi functioneaza perfect, la fel ca si intuitia, si nu am nimerit nici un "cadou improscandu-se".

Continui abrambureala duminicala cu un dor..un dor de duca! Dor de duca spre meleaguri nestiute, semi sau pseudo-periculoase, dar extrem de atractive, tocmai prin indiferenta mea cu care ma arunc cu capul inainte in mijlocul Valului...de integrare in Natura salbatica.

Si mai continui...cu cateva vise, care ma fac sa doresc sa stau in pat...in starea de semi-trezie, semi-adormire...cu perindari de Naluci prin fata ochilor, ca zgomot de valuri care se sparg in mine si adulatia destinata proprie-mi persoane si Nalucii.

Maine plec intr-o calatorie initiatica...peste mari si tari...acolo unde nimeni nu ma va mai gasi...si acolo de unde nu voi mai putea scrie niciodata..rapoarte,drepturi la replica si articole. Acolo...inconjurata de condensul norilor si de aburii poluarii globale voi putea fuma in liniste...LUCKY STRIKE!

HiHiHi...nu ati inteles nimic. Asta inseamna..ca nu ma cunoasteti destul! Si Departarea incepe sa-si faca efectul!


Scris acum 17 luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu