29.7.09


Up-datare....la birou!
De astazi avem o noua (veche) colega de birou...ceea ce este foarte fain!...N-o vad...ca are ditamai monitorul in fata...dar stiu ca e acolo, ca-i vad degetele manevrand tastatura...:)
Imi vine un cantec dintr-a VII-a in minte: "Dupa ani si ani, ma voi intoarce...Dupa ani si ani, sigur voi veni...Dupa ani si ani, vom fi impreuna"...in birou:)...Pe aceasta cale...multumesc si ajutorului venit la fix si la timp...si rapid!
Mai am vesti...nu va speriati, nu ma opresc aici...Am, de fapt, niste promisiuni de facut:
1. Promit ca, de acum in colo, voi mentine curatenia si, de cate ori vad ca dezordinea sau praful sau alte chestii murdare...au tendinta de a se aglomera in jurul nostru, voi intra in actiune, nelasand biroul nostru cel frumos...sa planga cu lacrimi secate din cauza prafului, a uscaciunii si a aerului invechit.
2. Promit ca, la salariul din 10 iunie, voi da bani alaturi de colegele mele...sa cumparam un nistiuce care miroase frumos...aaa...parca se numeste Glade..si are o gelatina inauntru...
3. Promit ca voi trata de acum in colo calculatorul cu mare grija...pentru ca azi, dupa ce l-am spalat, arata asa de alb, ca un Fat Frumos...iar Ileana Cosanzeana - mireasa sa, tastatura, imi este acum atat de draga, curata si stralucitoare, incat nu ma mai pot dezlipi de ea....
4. Promit sa ud florile...si, daca se poate, sa mai aduc si alte flori frumoase in birou...sa ma simt ca acasa...sau chiar mai bine!!!
5. Promit sa cumpar sau sa fac rost de o sponsorizare...pentru a cumpara/primi un nou cos de gunoi pe care sa-l inaugureze seful meu...:)...in ideea logica de a avea cosuri de gunoi in fiecare incapere...pentru a nu pierde timp util cu transportul micilor hartiute sau cutiute sau blablautze...inventate, pe care ni l-am consuma altfel muncind cu spor pt. al muzeului viitor. Aici (v-am spus deja ca jurnalul meu este putin cenzurat...) am introdus acea arma controlatoare a diversitatii de idei a foc mocnitoare...in traducere libera: cititul printre randuri!
Iar acum, pe la sfarsit (de blog)...EU ITI SPUN BINE-AI VENIT!!!!
PS. Si faza asta cu promisiunile de mai sus este un experiment...Vreau sa vad ce fel de persoana sunt..una care isi respecta promisiunile, sau o terchea-berchea
PPS. Promisiunea nr. 5 are ca termen limita...Pastele Cailor...(n-am zis din ce an...atentie)Vom mai vorbi in iunie despre aceasta sarbatoare!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu