29.7.09


Sfarsitul zilei de lucru...inca nu s-a sfarsit! Decupam, decupam si iar decupam! Decupam pentru un panou format din doua parti: tricolorul romanesc si steagul Uniunii Europene, cel cu 12 stelute galbene! Identitate prin diversitate...si noi decupam, bagam foarfeca, scoatem foarfeca...taiem sasi, unguri, romani, rromi, secui si alte etnii.

Imi place sa tai cu foarfeca...e deconectant...a inceput ploaia ...si, pentru a inlocui melancolia...ma desfat cu o mica "betie". Betie de culori, de multiculturalitate, de porturi populare si ...bineinteles de vin.

Sa taiem pana maine, pana se opreste ploaia, pana se termina lumea si pana apare noua ordine mondiala...in care totul se taie pentru a se recicla si se recicleaza pentru a se taia.

Mai tai ce mai tai...si mai imi tai de pe lista de cumparaturi: tigarile, painea, sucul, carnea, orezul, legumele si fructele...tai ce tai...si tai totul...ca banii-s scumpi (la vedere, la pipait si la mirosit) si mi i-am taiat demult, fara sa-i dau la reciclat (Doamne, uituca mai sunt, luna viitoare trebuie neaparat sa-mi reciclez neuronii...ca ma lasa memoria, nu vorbesc de cea afectiva)!

In schimb, pe VOI, nu va tai de pe lista mea de prieteni dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu