30.7.09

Prima zi de "scoala"...


Am avut emotii mari inainte de a ajunge la muzeu astazi....Eliza "scolarita" a avut insomnii batranicioase...o teama ascunsa ca nu se va putea integra in "colectiv"...! Dar totul a trecut...hopul psihologic a fost mai redus in intensitate decat credeam...Am avut si "blush-ul
" de rigoare....Era logic ca subconstientul...sau inconstientul..sau ambele, cumulate cu constientul...sa-mi creeze probleme de ordin mic-emotional la vederea ... (in curs de ameliorare - Ralu...am nevoie de psiholog?) Dar a trecut si asta....desi...cu fastaceli evidente...!
Intrerupem transmisia pentru un Buletin Medical Oftalmologic la zi!
Pacient: Eliza
Diagnostic initial: Neuropatie optica retrobulbara
Diagnostic intermediar (de actualitate - nu-l stiu in termeni medicali...) - Raceala puternica a nervului optic...
Starea pacientului la venirea lui la servici: Liniste sufleteasca, bucuria reintalnirilor, rasete, haos nedisimulat, o mica frustrare cauzata de lipsa informatiilor..., pupaturi sau nu, vederea ochiului drept ameliorata...vad cu o capacitate de aprox. 75% (mai iau medicamente, nu pot manca sarat si totusi mai imi scapa...deci ma umflu!!! ...inca doua saptamani fara sare in mancare...!!!)
Sunt (am redevenit) aragaz cu 4 ochi! Offfff...Mi-amintesc de Eliza complexata si frustrata...de la gradinita...cu ochiul ala negru de pirat...si cu ochelarii aia mari....uratii!!!!
Ca si Schwarznegger va spun si io...."I'm back...!"

p.s, 26.10.2012 - Această postare a fost scrisă, probabil, prin februarie 2007...atunci am avut începutul SM-ului meu, descoperit & diagnosticat abia in septembrie 2008!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu