29.7.09


Parca am zis ceva iari ca, cica, azi as scrie ceva mai serios....n-am chef, sincera sa fiu..sau ce stiu io unde ma vor arunca gandurile...pe parcursul scrierii blog-ului.

Se facea ca e dimineata..devreme...trec strada (PNV) ..pe la 20 de m de trecerea de pietoni de la Spital (Copii de la Pedagogie Muzeala...nu faceti ca Eliza...ru-si-ni-ca!!)...din smecherie si teribilism..imi aprind tigara ca de obicei cand cobor din autobuz...si dau sa fumez linistita, in mers...nu pot. O colega ma ajunge..apai..am pufait prea putin...Concluzia primului paragraf: NU AM FUMAT TIGARA IN TIHNA!

Ajung la muzeu...ar trebui sa scriu nu's'cate paragrafe...(mi-e tarsha!!!)...scriu telegrafic (iar is smechera)urcat.coborat. scari.peste.40 ori.dus-intors!!!! Fuga.fuga.fuga!!!Fac turism cu copiii mei de la Pedagogie Muzeala...apoi vin turistii...IAR... AGAIN... WIEDER..Fuga.Limba germana.Etnografie universala.Ocol Piata Huet.Etnografie saseasca...Fumeeeeez!...De acum in colo am o mica pata pe creier...mi-e lene sa mai remomorez alte fapte petrecute...pt. ca, probabil, m-as repeta (fuga..cros...alergare..cu si fara obstacole..obstacole placute....sau invers:)...Am uitat MUMIA...am vazut-o azi de 10 ori..Mumia nu se supara!..Veniti s-o vedeti si voi!!!! Urgent!!!

Gata cu telegrafia. A venit week-endul...sunt inca la servici..diseara ma duc sa ma imbat:)..doar cu Ursus Verde!!

PS...poza semnifica energia zilei de azi...cu care m-a cinstit Natura! Sa continue ENERGIAAAAAAAA!

PPS La multi ani, Cyn!!!!


Scris in 11 mai 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu