29.7.09


O trecut si ziua asta...naspa zi de la 2 la 3:(...am fost la doctor...si am asteptat de mi-au curs apele pe mine...mi s-a facut rau..m-a apucat ameteala...cred ca am si un inceput de nevroza...deci e acuta...grija mare sa nu devina cronica...vai vai de mine!!!..cred ca trebuie sa merg si la dentist...mai am si niste mici ganglioni...pe gat...de unde naiba o aparut mititeii...Tot asteptand, tot asteptand...mi-au crescut si peri albi...vreo 6 (sase)...deci sufar si de imbatranire precoce...ce mai am...m-a apucat si setea...deci, clar, DESHIDRATARE...si foame, INANITIE...oricum iar mi s-au innegrit alveolele pulmonare, pentru ca m-am sictirit de asteptare...si am servit o tigare...:) ...savuroasa...

Offfffff...ma duc sa beau o bere...sa ma innec in BEREEE...sa ajung din nou la doctor...cu probleme de de alcoolemie supra-evoluata!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu