29.7.09


Mie imi place sa muncesc...sau cel putin asa credeam. Asta pana acum 3 zile, cand am descoperit un adevar de care nu eram constienta. Am fost libera 2 zile...pentru ca oboseala imi pusese capac, ajunsesem sa ma tarasc, iar scaunele birourilor pe unde am umblat luni parca nu se mai dezlipeau de mine...eram VARZA. Si in aceste doua zile...asadar...am analizat la rece (la o BERE RECE)...ce simt eu pentru serviciul meu. Am aflat urmatoarele lucruri: 1. imi place ce fac la servici, cum fac, de ce fac, cu cine fac (minus 1)s.a.m.d....deci, n-am probleme de insatisfactie profesionala,

2. strambaturile de dimineata...cand suna ceasul sa ma trimita la servici...mi se sterg de pe fata...cand, cu walk-man-ul-n urechi ...la maxim..incepe nebunia LATINO...deci, am inca o pricina de multumire...ascult radio de dimineata...asta tot din cauza serviciului, ca daca nu era...ma trezeam la 12 si ratam the morning fresh air...

3. ajung la servici...iar ma bucur...cateodata ma bucur ca nu ma cert cu Little Boss-ulika...si ca-s lasata de capul meu (BUN, de-altfel), cateodata ma bucur ca ma cert cu al meu "drag, cu minte si dastept" Little Boss-ulika...DECI, oricum mi-e bine..

4. Concluzie de concluzie....MI-AM DAT SEAMA CA ASTEPT CONCEDIUL....CU MARE NERABDARE (in viata mea n-am avut concediu vara...uite, iar va fi PRIMA DATA.ceva in viata mea...imi plac PRIMELE DATI...si le caut cu lumanarea...nu va ganditi la prostii, railor si relelor:) Ca o sa imi fie dor de voi...nici nu se pune problema...Ne vedem cel tarziu la toamna! Cu unii mai repede...LUNI!

ps .... I still love to work !...during all seasons...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu