29.7.09

Mai fumam sau nu?


Azi ne-am mutat din biroul nostru vechi, prafuit, dar intim, dragalash, plini de amintiri frumoase (de la ziua mea si de la alte zile), in biroul lui Big Boss. Nu stiu daca e intelept asa, dar destinul nu te intreaba: Primiti cu colinda, cand se apuca sa-ti faca feste!

Noi, "vrajitoarele", stam in acelasi birou, cu mocheta VERRRRRDE, cu Littalbos-sulika. Avem rafturi frumoase, etansate, e curat, e lumina, era liniste (azi dupa-masa cand am plecat ultima)...Linistea dinaintea FURTUNILOR! Furtuni eliziace, raluciene, ancice sau boulistice ! Dar furtuna cea mare nu este a noastra, nu este a stramosilor nostri, ci este a intregului TOT UNITAR, acum si-n veacul vecilor!

Am facut un lucru rau! Am racolat un nou partener de fumat! Nefumator! Dar...surpriza, de astazi va "fuma" cu noi! Daca mai gasesc tigari...de guma (de mestecat)!Si daca nu mai gasesc, termin stocurile din Cisnadie si intram in impas, nu are de facut altceva sa le pastreze...si sa le refoloseasca...sau macar invelitoarea! Si noi sa fumam cu sete si patos aducator sau alungator de furtuna, iar el sa "fumeze" cu gandul la STEAUA!

Unde anume vom fuma, nu stiu! In fata la medievalul Cid? Prin vagaune si cotloane numai de noi stiute? Sau, am putea sa ne lasam! LOOK AT THE PICTURE ABOVE!

PS Don't care at all!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu