29.7.09


Ma bucur de aceasta zi...cum nu m-am bucurat demult la servici! Nu m-am saturat de telegrafiat...ca asa pot povesti si in cea mai mare graba toate figurile faine de azi, incepand de dimineata...pana seara! Eliza somnoroasa...cica azi m-am lasat de tigari (nu e adevarat...n-am vointa)...venit cu ocazia fara bani..ca a fost ziua mea..mers cu taxiul sa iau tortul de la mama..cu bani..ca mergea ceasul...ajuns tarziu la servici..facut stricutul necesar..nerabdare la maxim...singuratate in birou pana la 1 fara 10..ascultat Vama Veche...Little Boss-ulika lipsa..perfekt..s-a intors..si a inceput sa curga puhoiul de colegi, dragii de ei..daca am numarat bine...24!..dar io nu ma am cu matematica ..si poate am uitat...tortul supraetajat cu fructe a ajuns la toti...si gin mai am si maine...e foarte frumos...am uitat sa cumpar lingurite..si toti au venit fiecare cu lingurita lui..mai putin Cipi...care a primit temporar...lingurita mea cu flori..s-au creat confuzii...intre ligurite..dar (sper) ca nu a disparut nici una..daca lipseste vreuna...hotzul stiu cine e!...poze multe...cu colegi dragi...pe care zilele viitore o sa-i vedeti pe blogurile mele viitoare:)...ce mai, cadouri..felicitari...bucurii mici si mari..nestricate de marlania naspa a Littalului Boss-ulika..dupa aia bere negra si clatite cu smantana...cu cei mai dragi dintre dragi...lipseste Eugen..dar are o scuza...e la marea cea mare si albastra..(astept piatra promisa:)...si cadourile..sa nu le uitam...si florile...ma duc acasa...sa se uite lumea la mine...si sa se intrebe de unde vine asta...acoperita de flori...acum zambesc...si inca ma bucur...astept ziua de maine...si toate cele care vor urma....MULTUMESC TUTUROR... except u know who!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu