29.7.09

Liniste...deci gandesti!


Au trecut 2-3 ore in raset, glume, replici pentru viitorul nostru sitcom (care nu va fi niciodata realizat...dar va rula, din cand in cand, printre micii mei neuroni telespectatori jucaushi). Si apoi am hotarat ca, TOTUSI, mergem la Bob Bales, la concert, in Imperium, sa sarim pe scaune in ritmul muzicii irlandeze si sa radem de la vinul prea mult, scriind sms-uri...dragalashe:)! De atunci s-a rupt firul...a inceput tacerea mormantala...si coalitia linistii, intrerupta de tzaraitul strident al telefonului de interior!

Normal ca m-am suparat ca nu inteleg...mie nu-mi place sa nu inteleg lucrurile...mai ales cele simple...cum probabil este si acesta! Au inceput supozitiile iscate de paranoia mea infantila...n-am ajuns la nici o concluzie! Apoi, m-am relaxat...dar, totusi, tensiunea creata de tacerea inexplicabila staruie...si va starui inca...pana cand?! Pana voi primi un raspuns care nu il cer, ci trebuie sa vina...fara ca eu sa fac vreun pas inainte...DOAR SUNT RAC, CE NAIBA!...Si pot fi mai berbeaca decat BERBECUL TACITURN!

Asteptam....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu